عبدالله کردگار: کارآفرینی در شهرستان‌های استان بوشهر تقویت می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته کارآفرینی در شهرستان‌های استانبوشهر تقویت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از مهر، عبدالله کردگار ظهر چهارشنبه در نشست با فرماندار شهرستان تنگستان، بخشداران، رؤسای شوراها و شهرداران این شهرستان، گسترش نقش آفرینی سازمان همیاری شهرداری‌ها در توسعه اقتصاد، طرح‌های عمرانی و همچنین کارآفرینی را از مأموریت‌های خطیر این سازمان نام برد.

وی اضافه کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، سازمان همیاری شهرداری‌ها، آمادگی لازم جهت همکاری در حوزه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی با فرمانداری تنگستان به ویژه کمک به ارتقا مدیریت شهری و … دارد.

کردگار خدمت رسانی مطلوب به مردم را اولویت اصلی این سازمان نام برد و تصریح کرد؛ ضمن تاکید استاندار بوشهر در راستای خدمت صادقانه به مردم، این سازمان با استفاده از ظرفیت‌ها می‌تواند گام‌های مؤثری در ارتقای خدمات رسانی مطلوب به مردم بردارد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر در ادامه با اشاره به برنامه ریزی در جهت همیاری و تعامل سازنده با شهرداری‌های این شهرستان خاطرنشان ساخت: قطعاً ظرفیت‌ها، ابزار و امکانات شهرداری‌های اهرم، دلوار و آباد به همراه و تعامل با سازمان می‌توانند نقش مؤثری در اجرای هر چه بهتر برنامه‌ها و تحقق اهداف اقتصادی و کارآفرینی و کسب درآمدزایی داشته باشند.

کردگار به آموزش‌های تخصصی کارشناسان شهرداری‌ها اشاره و تصریح کرد: از آنجا که آموزش‌های حرفه‌ای و کاربردی در حوزه مدیران و کارشناسان در جهت پیشبرد توسعه بسیار ضروری و لازم است، بنابراین این سازمان آمادگی ایجاد فرصت جهت برگزاری دوره‌های آموزشی مطلوب با شهرداری‌ها و دهیاری‌ها دارد.

تقویت سطح خدمات رسانی به مردم

فرماندار شهرستان تنگستان نیز در این نشست به مسائل مرتبط با مدیریت امور شهری و پروژه‌های قابل انجام و در دست اقدام شهرستان تنگستان اشاره کرد.

احمد لطفی افزود: هماهنگی با سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر و همچنین برنامه محور حرکت کردن شهرداری‌ها جهت بهبود و تقویت سطح خدمات رسانی به اهالی شریف شهرستان تنگستان ضروری بوده و شهرستان را به سمت پیشرفت در حوزه‌های مختلف سوق می‌دهد.

گفتنی است؛ بخشداران دلوار و مرکزی و رؤسای شوراهای هر دو بخش شهرستان و همچنین شهرداران شهرهای اهرم، دلوار و آباد نیز به ارائه راهکارهای لازم جهت تقویت همکاری و تعامل با سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر پرداختند.

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا