افتتاح کافه کارآفرینی در یزد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: کافه کارآفرینی باید فضایی برای خلق نوآوری و پل ارتباطی صاحبان ایده و سرمایه گذاران باشد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، محمدرضا فلاحتی عصر یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز کاریابی بانوان فدک اظهار کرد: مراکز کاریابی پل ارتباطی بین کارجو و کارفرما هستند و با رصد نیاز‌های استان می‌توانند مشاوران خوبی در تامین نیروی کار واحد‌های تولیدی باشند.

وی با بیان این‌که در سال گذشته قریب به هفت هزار نفر در مراکز کاریابی برای یافتن شغل ثبت نام کرده‌اند، افزود: سال گذشته هزار و ۶۵۰ نفر از طریق این مراکز مشغول به کار شدند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد همچنین در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی رویامید شهرستان ابرکوه گفت: از بین ۲۱ مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی که در استان مشغول به خدمت رسانی هستند، مرکز رویامید تنها مرکزی است که مجوز تاسیس کافه کارآفرینی را اخذ کرده است.

فلاحتی با اشاره به این‌که فضای کافه کارآفرینی برای برگزاری نشست‌هایی بین فارغ التحصیلان دانشگاهی و افرادی جویای کار با کارآفرینان، سرمایه گذاران و افراد باتجربه است، تصریح کرد: در این فضا سرمایه داران، کارآفرینان، صاحبان ایده و … با یکدیگر به تبادل اطلاعات پرداخته و در راستای اجرای طرح‌های کاری و نوآورانه با یکدیگر همکاری می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد شبکه سیال برای خلق نوآوری، ایجاد تعاملات اجتماعی گسترده بین اجزای اکوسیستم کارآفرینی و… از وظایف کافه کارآفرینی است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا