شش تیم برتر رویداد استارت‌آپی قرآن کریم معرفی شدند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

اختتامیه رویداد استارت‌آپی قرآن کریم توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام‌خمینی (ره) به معرفی ۶ تیم برتر برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، اختتامیه رویداد استارت‌آپی قرآن کریم توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری در مصلای امام‌خمینی (ره) هم‌زمان با بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با معرفی ۶ تیم برتر برگزار شد.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در حاشیه این مراسم گفت: برگزیدگان این رویداد برای فعالیت در شتاب‌دهنده‌ها و مراکز خاص فرهنگی و علمی توسط دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی این دانشگاه، مربیان و سرمایه‌گذاران رویداد دعوت به همکاری شدند و تا یک سال آینده برای پیشبرد اهداف کسب‌وکارهایشان از آموزش‌ها و حمایت‌های رایگان منتورینگ‌ها بهره‌مند می‌شوند.

علی شهابی از قول مساعدت همکاری و انعقاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد.

وی تیم‌های نخست رویداد استارت‌آپی قرآن کریم را «مسیر نو» و «ماه سخن»، تیم‌های دوم «ثامن» و «مامان برام قصه بگو» و تیم‌های سوم را «مدیکو» و «تورآموز» ذکر کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا