برج میلاد ۱۷ اردیبهشت میزبان همایش بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون گردشگری استان تهران از برگزاری دومین رویداد بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری با همکاری باشگاه غذا و خوراک‌شناسی کمیسیون ملی یونسکو ایران ۱۷ اردیبهشت در برج میلاد تهران خبر داد.

به گزارش  کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری صدا و سیما علی رفیعی هدف از برگزاری این همایش را معرفی ظرفیت‌های گردشگری خوراک و نقش پرنگ بانوان در توسعه این صنعت و معرفی بانوان کارآفرین و خلاق در بخش غذا به صنعت گردشگری عنوان کرد.
وی افزود: تنوع خوراک، طعم، سبک‌های میزبانی، آیین‌های غذایی و معماری آشپزخانه ایرانی ظرفیت بسیار بالایی را در کنار صنایع‌غذایی برای توسعه گردشگری خوراک در استان تهران است.

دنیا اخگری دبیر همایش صنعت غذا و گردشگری و رئیس گروه بانوان باشگاه غذا و خوراک شناسی کمیسیون ملی یونسکو ایران نیز گفت: حمایت و پشتیبانی از بانوان کارآفرین صنعت غذا و گردشگری، تشکیل کارگروه‌های تخصصی در حوزه آشپزی_ خدمات غذا و گردشگری، توسعه برندسازی صنعت غذا و گردشگری و معرفی غذا‌های بومی کشور به جهان از اهداف برگزاری این همایش است.

وی فزود: این همایش روز ۱۷ اردیهشت از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

گفتنی است تاکنون افزون بر ۲۵۰۰ نوع غذای ایرانی در کشور شناسایی شده است و معرفی آن‌ها به جهان می‌تواند سهم چشمگیری در افزایش گردشگران خارجی داشته باشد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
خبرگزاری صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا