با انعقاد یک تفاهمنامه؛ بستر نهادینه شدن فرهنگ کارآفرینی در البرز فراهم شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز از انعقاد تفاهمنامه همکاری مشترک بین این اداره کل با اولین مرکز تخصصی مشاوره کارآفرینی استان با هدف نهادینه­ کردن فرهنگ کارآفرینی به عنوان راهبرد توسعه اقتصادی و نقش آفرینی موثر و کارآمد خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، بهزاد غفاری گفت: امضا این تفاهم نامه بستر مناسبی برای  همکاری های مشترک در زمینه مشاوره و توانمند سازی مهارت آموزان مراکز آموزش های مهارتی استان فراهم می آورد.

وی نقش مراکز مشاوره کارآفرینی با هدف توانمند سازی مهارت آموزان را گامی مهم  و مقدمه ایجاد تحول در کارآفرینی عنوان کرد. 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای البرز همکاری مشترک مراکز آموزش مهارت های کسب و کار این اداره کل با مجموعه مرکز مشاوره تخصصی کار آفرینی استان را حرکتی راهگشا در ایجاد تحول در کارآفرینی ذکر کرد.

غفاری گفت: با امضای این تفاهمنامه ، همکاری های مشترک‌ در مسیر  ایجاد تحول در کسب و کارها با بهره گیری از آموزش های مهارتی نوین در بستر تولید را تجربه خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: در مفاد این تفاهمنامه همکاری مشترک در ارایه مشاوره های کسب و کار به مهارت آموزان مراکز آموزش های مهارتی به ویژه مرکز تخصصی کار آفرینی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان مورد  تاکید قرار گرفته است.

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای البرز با هشت مرکز آموزش دولتی و ۴۵۰ آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در راستای توانمندسازی جوانان و مهارت جویان استان فعالیت دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا