رویدادی برای هم‌افزایی؛ تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با مدیران کشور

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق؛ نخستین دوره «رویداد هم افزایی مدیریت ایران» خردادماه سال 1401 برگزار می شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل معاونت علمی و فناوری، رویدادی برای هم‌افزایی؛ تعامل شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق با مدیران کشور برای رفع چالش‌ها افزایش می‌یابد

با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق؛ نخستین دوره «رویداد هم افزایی مدیریت ایران» خردادماه سال 1401 برگزار می شود.

«حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و صنایع خلاق به منظور کمک به حل مشکلات مردمی و رفع معضلات و نابسامانی‌ها»، «بهره مندی از نظام نوآوری و تحول از طریق تقویت مشارکت و حضور میدانی مردم در کشور» و «ایجاد ارتباط میان مدیران کشور با شرکت های دانش بنیان و خلاق» مهم ترین اهداف برگزاری این رویداد است.

ستاد فناوری‌های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی و فناوری، شهرداری تهران، بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، استانداری تهران و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در برگزاری رویداد هم افزایی مدیریت ایران با یکدیگر مشارکت و همکاری می‌کنند.

رویدادی که 17 تا 19 خرداماه سال 1401 در مصلای امام خمینی (ره) تهران برگزار خواهد شد. رویداد هم افزایی مدیریت ایران نخستین بستر تعامل و همکاری میان مدیران دولتی با شرکت ها، موسسات خلاق و مجموعه هایی است که هرکدام محصول، خدمات، ایده یا الگوی خاصی برای حل مشکلات و چالش های کشور دارند.

هم افزا قصد دارد به بزرگترین و گسترده ترین زیرساخت برای تجمع فعالان و نقش آفرینان واحدهای خلاق، صنایع فرهنگی و اجتماعی و کسب و کارهای خلاق و نو با مدیران کشور برای کمک به حل مسائل کشور تبدیل شود.

این رویداد علاوه بر تمرکز بر حل چالش‌ها و مسائل کشور است؛ نمایشگاهی از شرکتها و موسسات متنوع است که در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، فناوری، مدیریت، اشتغال، آموزش، بهداشت، محیط زیست و رسانه توانایی ارائه الگو و حل مساله را دارا هستند.

وجود چنین گروه‌هایی زیر یک سقف بستری مهیا و آماده است تا مدیران برای حل مسائل حوزه‌های تحت مدیریت خود از آنها مشاوره بگیرند و با طرح همکاری چالش ها را در زمان کم و با کیفیت مطلوب مرتفع کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
معاونت علمی و فناوری
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا