حامد آرامش: صیانت از نیروی کار راهبردی جدی در سیستان و بلوچستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان بیان کرد: صیانت از نیروی کار و حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را در استان سیستان و بلوچستان بعنوان یک راهبرد و هدف جدی تعریف کرده ایم و برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد .

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، حامد آرامش با گرامیداشت فرا رسیدن هفته کار و کارگر اظهار داشت: ایثار و مجاهدت قشر نجیب، شریف و بی ادعای کارگری در جهش اقتصادی و رونق تولید و اشتغال کشور نقشی تعیین کننده دارد .

آرامش گفت: تقارن این ایام با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایران آباد خستگی نمی شناسند و پای کار انقلابند.

وی با اشاره به اینکه در سال‌های اخیر، کارگران در بخش اقتصاد و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید و اشتغال گام‌های بزرگی برداشته اند، تاکید کرد: نباید توجه به خواسته های این قشر از جامعه محدود به هفته کارگر باشد و همچنان راه زیادی در مسیر تکریم مقام کارگر پیش‌روی جامعه و بالاخص مسئولان است‌.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین»، نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند، اظهار داشت: دولت مردمی سیزدهم در مدتی که مسئولیت اجرایی کشور را بر عهده گرفته، نشان داده است رسیدگی به مسائل و موضوعات جامعه کارگری در اولویت آنها قرار دارد.

آرامش گفت: صیانت از نیروی کار و حمایت از کارآفرینان و صاحبان کسب و کار را در استان سیستان و بلوچستان بعنوان یک راهبرد و هدف جدی تعریف کرده ایم و برای رسیدن به این مهم تلاش خواهیم کرد .

وی تصریح کرد: بدون شک بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه  دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول ، کارفرمایان و کارآفرینان است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا