درباره پرداخت ۵ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به متقاضیان وام در کهگیلویه و بویراحمد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: پنج میلیارد تومان تسهیلات بانکی کم بهره برای پرداخت به درخواست کنندگان وام در سفر پارسال رییس جمهور به این استان اختصاص یافته است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از برنا؛ کاظم حاجی پور، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان تسهیلات برای ۲۰۰ نفر از درخواست کنندگان تسهیلات بانکی در نامه به رییس جمهور در سفر به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

وی تاکید کرد:پیش از این نیز در مرحله نخست پنج میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای درخواست کنندگان وام در نامه به رییس جمهور برای متقاضیان استان پرداخت شده بود.

وی بیان کرد: این تسهیلات در قالب وام های اشتغال و ضروری به متقاضیان در استان پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد:هر فقره تسهیلات اشتغال مذکور ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان و هر فقره وام های ضروری نیز ۱۰ میلیون تومان بوده است.

شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی۸۹ هزار و ۸۱۴ نامه و درخواست در سفر رئیس جمهور داشتند که این درخواست ها در زمینه های کمک مالی، اشتغال و استخدام، ساخت مسکن، وام ضروری و قرض الحسنه، هزینه درمان، تامین جهیزیه، تامین اقلام ضروری بوده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد گفت: این صندوق سال ۱۴۰۰ یکهزار و ۴۷۰ فقره تسهیلات به مبلغ ۵۳۰ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

حاجی پور اظهار داشت: تسهیلات اشتغال صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد در بخش های  صنایع دستی، گردشگری، کشاورزی و خدمات پرداخت شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
برنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا