نقش‌آفرینی دانشگاه تهران در طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رییس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران بر توسعه فعالیت‌های این دانشکده در زمینه ترویج مهارت‌های نرم کارآفرینی در کشور تاکید کرد و گفت: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در طرح باشگاه کارآفرینان نوجوان نقش‌آفرینی می‌کند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، جهانگیر یداللهی در نشست اعضای هیأت رییسه این دانشکده با مسوولان حوزه توسعه کارآفرینی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، توسعه ارتباط اجرایی و همکاری بین دانشگاه تهران و این وزارتخانه را در راستای تحقق اهداف و برنامه‌های شعار سال ضروری دانست.

وی افزود: توسعه و نقش‌آفرینی مؤثرتر دانشگاه در اکوسیستم کارآفرینی در سطح کشور در سطوح استانی و ملی، مستلزم برگزاری نشست‌های منظم مشترک در قالب کارگروه مشترک بین دانشکده کارآفرینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

رییس دانشکده کارآفرینی و اعضای هیأت رییسه این دانشکده و همچنین زند وکیلی سرپرست دفتر توسعه کارآفرینی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی درباره همکاری در حوزه‌های علمی، پژوهشی و اجرایی تبادل‌نظر و ابراز امیدواری کردند تا در قالب انعقاد یک تفاهم‌نامه، تعاملات بیشتری داشته باشند.

در این نشست که با بازدید از ساختمان جدید دانشکده کارآفرینی همراه بود، محورهای همکاری و توسعه فعالیت‌ها بین دانشکده کارآفرینی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بررسی شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا