حیدر آسیایی: شرکت‌های دانش‌بنیان از حمایت‌های حقوقی بهره‌مند می‌شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای حمایت از فعالان عرصه دانش بنیان استفاده می‌کنیم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از میزان، حیدر آسیابی با اشاره به رهنمود‌های نوروزی رهبر معظم انقلاب بیان کرد: اولویت ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان هم، امسال بیشتر بر واحد‌های دانش بنیان متمرکز خواهد بود.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: در بازدیدی که پارسال از شرکت‌های دانش بنیان استان داشتیم در نشست با مسئولان پارک علم و فناوری استان برای کمک به حل مشکلات حقوقی و قضایی فعالان این حوزه، اعلام آمادگی کردیم.

وی گفت: امسال هم در نخستین گام در نشست با فعالان این حوزه، مشکلات و موانع پیش روی شرکت‌های دانش بنیان را اولویت بندی و برای رفع آن در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، اقدام می‌کنیم.

آسیابی افزود: پارک علم و فناوری استان هم می‌تواند اقدامات قضایی و حقوقی که نیاز دارد تدوین کنند تا در قالب یک تفاهم نامه دو جانبه این برنامه‌ها را در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان دنبال کنیم.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این آمادگی در استان وجود دارد تا شعب ویژه با حضور قضات آشنا به فضای مجازی و حوزه کسب و کار در دادسرا‌ها، دادگاه‌ها و محاکم تجدیدنظر استان برای رسیدگی تخصصی به پرونده‌های این حوزه اختصاص دهیم.

وی افزود: از همه ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی خود برای حمایت از فعالان عرصه دانش بنیان استفاده می‌کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
میزان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا