محمدحسین زینلی: کویرتایر تنها شرکت تایرساز دانش‌بنیان کشور است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل کویرتایر گفت: در راستای مقابله با تحریم، شرکت کویرتایر با داخلی‌سازی بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان صرفه‌جویی در سال ۹۹ ایجاد کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از خبرگزاری تسنیم، سید محمد حسین زینلی صبح امروز درجریان بازدید نماینده مردم شهرستانهای بیرجند، درمیان وخوسف در مجلس شورای اسلامی از این کارخانه با تبریک سال نو اظهار داشت : این شرکت تاییدیه محصول سطح یک دانش بنیانی در کشور برای تایر رینگ 19 ( بعنوان نماینده محصولات گروه تایرهای) SUV را اخذ کرده است .

وی بیان کرد: کویرتایر اولین وتنها تولیدکننده تایرهای رینگ 19و20 درکشور است که  باسهم 60 درصدی از تولید تایرهای SUV به عنوان بزرگترین تولیدکننده این تایرها در کشور شناخته می شود. در سال 99 میزان تولید شرکت کویرتایر با جهش 40 درصدی از 21 هزارتن به  29.5 هزار تن رسید که انشالله روند جهش تولید در سال 1401 به بیش از 35.6 هزار تن خواهد رسید.

 وی با بیان اینکه میزان اشتغال شرکت کویرتایر از 1270 نفر در سال 99 به 1304 نفر در سال 1400 افزایش یافته است گفت: پس از بهره برداری از طرح 14 هزارتن و افزایش تناژ تولید شرکت به 45 هزارتن در سال 1402 میزان اشتغال شرکت به حدود 1515 نفر خواهد رسید.

زینلی با بیان اینکه طرح 50 هزارتن تولید تایرهای TBR,OTR شرکت کویرتایر در سال 1401 آغاز می شود تصریح کرد: با بهره برداری  از این خط ،میزان تولید شرکت کویرتایر به بیش از 95 هزارتن خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهار داشت:در راستای مقابله با تحریم، شرکت کویرتایر با داخلی‌سازی بالغ بر 55 میلیارد تومان صرفه‌جویی در سال 99 ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه در طول سال های 94 تا 1400 با ساخت انواع ماشین آلات ( عمدتا تحریمی ووارداتی ) بالغ بر 96 میلیارد تومان صرفه جوئی ایجاد شده است تصریح کرد:درهمین مدت با طراحی و ساخت و بومی سازی44 سایز مختلف تایر بیش از 4 میلیون و400 هزار دلار صرفه جوئی ارزی شده ، به ازای هر سایز 100 هزار دلار و کل ارزش دارایی های  خلق شده در این مدت بالغ بر45 میلیون دلار بوده است.

مدیرعامل شرکت کویرتایر اظهارکرد: علاوه بردست آوردهای تکنولوژیکی، در طول 4 سال اخیر با ساخت 15 پرس پخت 1،140،000 دلار صرفه جویی ارزی حاصل  شده است.

آقای مهندس زینلی پرداخت معادل 80 درصد کلیه هزینه های درمان نازایی در خانواده های نابارور پرسنل شرکت کویرتایر و تولد 11 فرزند ازخانواده های نابارور، پرداخت4 میلیون 599 هزار ریال هزینه های انجام شده امور خیرخواهانه و عام المنفعه برای جبران سیل و زلزله، پرداخت 201 میلیون تومان  برای مشارکت در پویش آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد را بخشی از اقدامات انجام شده در راستای مسئولیت اجتماعی برشمرد.

وی کمک مومنانه و تهیه 1000 بسته غذائی و حمایتی برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان از سال 98  به تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و در سال 1399 به ارزش 148 میلیون تومان و در سال 1400 به ارزش 348 میلیون تومان ، توزیع گردنبند و پا بند شبرنگ شتر به منظور کاهش تلفات جاده ای برخورد با شتر در کویر وپرداخت سالیانه بیش از 500 میلیون ریال هزینه های محصولات فرهنگی و نمایشگاه کتاب وتشکیل تعاونی مصرف کارکنان و بازنشستگان برای 1480 نفر را از دیگر اقدامات صورت گرفته  درجهت تحقق مسئولیت اجتماعی این شرکت عنوان کرد.

 نماینده مردم شهرستانهای بیرجند،خوسف ودرمیان در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت:به شکرانه الهی شعار امسال در کویرتایر محقق شده است.

حسین خسروی  در دیدار با مدیرعامل ، مدیران وکارکنان شرکت کویر تایر از این مجموعه به عنوان افتخار استان و کشور یاد کرد وگفت: با همت کارکنان این مجموعه شعار امسال در بخش  تولید ، دانش بنیانی واشتغال آفرینی به خوبی محقق شده است.

وی با اشاره به مستند شکل گیری کویرتایر گفت:این مستند ارزشمند که ارزش ارائه وتماشا به عنوان چند واحد درس دانشگاهی را دارد باید در دانشگاههای  کشور ارائه گردد تا موضوع کار آفرینی بیش از پیش مورد توجه باشد.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند،خوسف ودرمیان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این مستند ،امید آوری ، حرمت روحانیت ، نیت خالصانه ،اراده وپشتکار، حضور ایثارگران ،تاریخ بیرجند  و…به خوبی ارائه شده است گفت:تماشای این مستند با ارزش برای دانش آموزان ونسل جوانان  مورد توجه قرار گیرد.

خسروی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری در ترسیم بیانیه گام دوم انقلاب برای 40ساله دوم انقلاب گفت:یکی از رهنمودهای ایشان به جوانان  این است که پیمودن گام دوم از گام اول آسانتر است به شرط انکه جوانان اززیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.شعار ما می توانیم که رهبر معظم انقلاب همواره بر آن تاکید دارند و در گام اول انقلاب به خوبی محقق شده است در کویر تایر به روشنی دیده می شود.

نماینده مردم شهرستانهای بیرجند،خوسف ودرمیان در مجلس شورای اسلامی افزود: کویرتایر با اشتغال زایی خود اقدامات ارزشمندی انجام داده که قابل تقدیر است .

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا