تعداد۳۵۴ شرکت دانش‌بنیان در سطح کشور در حوزه کشاورزی فعال هستند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال حاضر ۳۵۴ شرکت دانش‌بنیان در سطح کشور فعالیت دارند و اقدامات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی انجام داده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری کارآفرینی پرس به نقل از فارس، علی خیرالدین عصر روز گذشته در نشست توسعه کشاورزی دانش‌بنیان که در سالن اجتماعات دانشکده معماری دانشگاه گیلان با بیان اینکه مصوبات سفر رئیس ‌جمهور به گیلان باید به طور دقیق اجرایی شود، اظهار کرد: بنده برای پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به گیلان در این استان حضور یافتم.

وی با اشاره به برنامه وزارت جهاد کشاورزی به منظور تسهیل پهنه فناوری و نوآوری در حوزه کشاورزی گفت: گیلان یکی از استان‌های با‌ظرفیت بسیار زیاد در حوزه کشاورزی است به همین منظور بهره‌گیری از فناوری‌های روز در حوزه کشاورزی بسیار حائز اهمیت است.

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر ضرورت راه‌اندازی زنجیره استارت آپی برای تولیدات داخلی در کشور افزود: بدون شک پارک علم و فناوری یکی از مراکز مهم در بهره‌گیری از فناوری‌ها است که باید به آن توجه شود.

خیرالدین با اشاره به وجود ۶۳ واحد فناور مشغول در گیلان در حوزه کشاورزی بیان کرد: این تعداد از واحد فناور در حوزه کشاورزی بسیار اندک است لذا باید یک پهنه و ناحیه نوآور کشاورزی در استان گیلان راه‌اندازی شود.

وی از انعقاد تفاهم نامه، پردیس علم و فناوری تخصصی کشاورزی در کل کشور خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۵۴ شرکت دانش بنیان در سطح کشور فعالیت دارند و اقدامات بسیار خوبی در حوزه کشاورزی انجام داده‌اند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا