تسهیلات بانکی به سربازان در طرح مهارت آموزی اعطا می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

امیر محمودی در مورد طرح مهارت آموزی سربازان گفت: در این طرح با کامل شدن مهارت ها و فنون و نوع تخصص سربازان در حین خدمت ، تسهیلات بانکی بعد از پایان خدمت به سربازان برای ایجاد اشتغال و کارافرینی به انها تعلق می گیرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شبستان، امیر محمد محمودی، در مورد طرح اشتغال آفرینی و مهارت آموزی برای سربازان گفت: این طرح در قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح در یک برنامه و چهارچوب ابلاغی که به سازمان های نیروهای مسلح ابلاغ شد، قرار دارد که از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۱ طرح پنج ساله ای پیش بینی شود که این طرح به عنوان سرباز ماهر است.

معاون اجرایی ارتش افزود: در این طرح سربازان قبل از ورود به خدمت، نوع تخصص، آموزش و فن خود را اعلام کرده تا بتوانیم در حین خدمت از مهارت و فنون و تخصص آنها استفاده شود و تحت آموزش های کامل تری قرار بگیرند که پس از پایان خدمت گواهینامه مهارت دریافت کرده و پس از اتمام خدمت سربازی در شهر و موطن خودشان با در نظر گرفتن مشوق های مالی به کار و اشتغال آفرینی بپردازند.

وی گفت: مشوق های مالی وام ها و تسهیلات بانکی است که با عنوان ایجاد اشتغال به آنها اعطا می شود که پس از ترخیص از خدمت سربازی با دریافت نامه از یگان خدمتی خود به بانک های عامل استان محل زندگی آنها ابلاغ می شود تا بتوانند وام اشتغال خود را دریافت کنند و بتوانند شغل و کارآفرینی خود را آغاز کنند. با این طرح سربازی می تواند سربازان را برای آغاز اشتغال آماده کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا