۳ بانک جدید برای حمایت از کارآفرینی تاسیس خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ایجاد سه بانک سرمایه گذاری، ایده پردازی و متخصصان اشتغال برای توسعه اشتغال و کارآفرینی در کشور خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمود کریمی بیرانوند روز چهارشنبه در اولین جشنواره ایده‌های اشتغال زا و کارآفرینی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: این سه بانک را پشتوانه هیات وزیران در حمایت از کارآفرینان قرار می‌دهیم.

وی افزود: ۲ بانک ایده پردازی و متخصصان اشتغال تشکیل شده است و بانک سرمایه گذاری نیز در دست اجراست، این بانک‌ها یکی از برنامه های اصلی در راستای اشتغال‌زایی و کارآفرینی در کشور است که در سال ۱۴۰۱ عملیاتی می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: برنامه ریزی دقیقی در این زمینه با موسسه کار و تامین اجتماعی صورت گرفته است که خود به خود تحرکی در فضای اشتغال کشور ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کسی که ایده داشته باشد مرحله اول کارآفرینی را طی کرده است گفت: اهمیت کار آفرینی بسیار بالاست ما باید بانک متخصصان اشتغال کشور را تشکیل دهیم در این زمینه پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

کریمی بیرانوند ابراز داشت: از کارآفرینان در کشور حمایت کرده و آنها را تقویت می کنیم.

وی از شناسنامه دار شدن۴۰۰ هزار کارآفرین در کشور خبر داد و گفت: باید ظرف یک ماه شناسنامه دار شوند.

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: ۶ هزار نفر در فضای حاکمیتی و دولتی کشور در زمینه اشتغال فعالیت می کنند و نهادهای انقلابی را شناسایی کردیم که در بانک اشتغالزایی قراردارند.

کریمی بیرانوند گفت: این بانک‌ها باید هر ماه یک بار به روز رسانی شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا