پرداخت تسهیلات ۵۰۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان چهارمحال و بختیاری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان برای فعالیت‌های مرتبط با حوزه مدیریت شهری می‌توانند تا سقف ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، بهادر عبدالغنی روز دوشنبه در بازدید میدانی از شهرهای سامان و هوره شهرستان سامان تاکید کرد: شهرداری‌ها همچنین می‌توانند تا سقف ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات برای درآمدهای پایدار بهره‌مند شوند.

وی افزود: سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور ظرفیت مطلوبی برای بهره‌مندی شهرداری‌ها از منابع، تجهیزات و اعتبارات ملی است؛ برای اختصاص ماشین‌آلات حوزه‌های مختلف مدیریت شهری به شهرداری‌های استان پیگیری‌های لازم صورت گرفته است.

عبدالغنی یادآور شد: تخصیص اعتبارات ارزش افزوده و ماده ۵۸ تملک برای ایجاد طرح‌های عمرانی شهرداری‌ها می‌تواند در ارتقای شاخص‌های مدیریت شهری نقش‌آفرینی کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از زمان خودکفایی شهرداری‌ها، مشکلاتی برای مدیریت شهری ایجاد شد و البته برخی دستگاه‌های اجرایی، گاهی همکاری لازم را با شهرداری‌ها ندارند.

وی گفت: مشکلات مرتبط با مسکن مهر و نهضت مسکن ملی با همراهی و تعامل شهرداری‌ها و اداره‌کل راه و شهرسازی رفع خواهد شد ضمن اینکه توسعه شهرهای چهارمحال و بختیاری به‌ویژه هوره و سامان در شهرستان سامان جزو اولویت‌های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قرار دارد.
عبدالغنی افزود: در همین راستا بسته‌های سرمایه‌گذاری مطلوب تهیه و با هدف درآمدزایی شهرداری‌ها به سرمایه‌گذاران واجدشرایط ارائه می‌شود.
به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری ۴۳ شهرداری دارد و شهر سامان در ۱۶ کیلومتری مرکز این استان واقع شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا