افتتاح مجتمع نوآوری شهید ستاری برای شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

با حضور معاون اول رییس جمهوری و معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری، مجتمع نوآوری شهید ستاری گشایش یافت تا زیرساخت لازم برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق دانشگاهی ایجاد شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، ساختمان جدید هوافضا و مجتمع نوآوری شهید ستاری با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری،  اعضای هیات امنای دانشگاه صنعتی شریف گشایش یافت.

در مراسم افتتاحیه مجید دهبیدی‌پور رئیس پارک علم و فناوری شریف درباره ناحیه نوآوری شریف و توسعه نوآوری در حوالی دانشگاه گفت و عنوان کرد: در اطراف دانشگاه و در ناحیه نوآوری شریف بیش از ۶۰۰ شرکت مشغول به فعالیت هستند و در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ نفر نیروی فعال وجود دارد.
در جریان افتتاحیه این ساختمان، معاون اول رییس جمهوری و هیئت همراه از واحدهای فناور عضو پارک علم و فناوری شریف واقع در طبقه ششم این دانشکده بازدید کرد و در جریان فعالیت‌های این شرکت‌ها قرار گرفت. همچنین در ادامه، مجموعه اتاق‌ تمیز دانشگاه نیز افتتاح شد و به بهره برداری رسید.
مجموعه اتاق تمیز، ۷ اتاق با گریدهای مختلف است. این مجموعه در مرحله نهایی قرار دارد و همکارانی که به فضای اتاق تمیز نیاز دارند می‌توانند با استفاده از این فضاها طرح‌های پژوهشی و ارتباط با صنعت خود را پیش ببرند.
 
محل جدید دانشکده مهندسی هوافضا در طبقات منفی ۲ تا ۳ ساختمان شهید ستاری مستقر است. این ساختمان در ۱۱ طبقه و زیربنای بالغ بر ۱۹۷۰۰ متر مربع واقع شده که محل استقرار دانشکده مهندسی هوافضا، معاونت پژوهش و فناوری مراکز نوآوری تخصصی دانشگاه است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا