محمود کریمی بیرانوند: «کمیته ویژه اشتغال» برای نخستین بار تشکیل خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تشکیل کمیته ویژه اشتغال برای نخستین بار در کشور، با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی خوزستان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایلنا، محمود کریمی بیرانوند، در حاشیه نشست بررسی وضعیت اشتغال شهرستان‌های استان خوزستان که با حضور «علیرضا ورناصری» نماینده شهرستان‌های این استان در مجلس شورای اسلامی، «ارسلان غمگین» مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، اظهار کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور رسیدگی ویژه در زمینه اشتغال چهار شهرستان مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل را صادر کرده است. 

سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: برای اولین بار در کشور کمیته ویژه با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی که مرتبط با اشتغال این استان هستند تشکیل خواهد شد. 

وی افزود: در این کمیته، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به عنوان دبیر حضور دارد و عملکرد این کمیته به این صورت است که طرح‌های اشتغال‌زای مؤثر پس از تأیید در این کمیته تصویب می‌شوند و چنانچه طرح‌های ارائه شده، در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی باشند این وزارتخانه به آن‌ها رسیدگی می‌کند و اگر در حوزه سایر وزارت‌ها باشد نیز با پیگیری به سرانجام خواهیم رساند. 

کریمی بیرانوند درخصوص ظرفیت‌های موجود در استان خوزستان و شهرستان‌های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل خاطرنشان کرد: این منطقه ظرفیت‌های خوبی در زمینه کشاورزی، حوزه نفت و گاز، پتروشیمی دارد و میزان درصد بیکاری این شهرستان با توجه به این ظرفیت‌ها منطقی نیست.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایلنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا