حمایت ویژه بهزیستی از کم‌بینایان و نابینایان کارآفرین

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: با گام هایی که از طریق تبصره ۱۶ برداشتیم و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار سازمان بهزیستی قرار دارد می توانیم افراد کم بینا و نابینای دارای بیماری جسمی را به سمت کارآفرینی سوق دهیم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، علی محمد قادری درخصوص برگزاری جشنواره همام و ضرورت فعالیت معلولان در این جشنواره توضیح داد: این افراد فوق العاده توانمند هستند، چون کارآیی و توانایی‌های خدادادی به آنها داده شده است، آنقدر توانمند هستند که می توانند به افراد سالم هم کمک کنند. برای همین فکر می کنم اثری که آنها در جامعه می گذارند بسیار شگفت آور است.

وی افزود: ظرافت کارهای معلولان نشانگر این است که خداوند توانمندی بسیاری را در وجودشان قرار داده است اما مهم آن است که ما بتوانیم آنها را حمایت کنیم و از این ظرفیت استفاده کنیم و آن را همسو کنیم تا در مسیری هدایت شوند که حداقل شکوفایی را در جامعه داشته باشیم.

رئیس سازمان بهزیستی در پاسخ به این سوال که نگاه و حمایت سازمان بهزیستی از معلولان چگونه است گفت: سازمان بهزیستی مراکزی دارد که ظرفیت‌های این عزیزان را شناسایی می کند، ما در نظر داریم باشگاه مشتریان را برای این نوع فعالیتها و محصولاتی که تولید می شود ایجاد کنیم تا از این طریق فعالیتها و این موضوعات به جمع ونظر مردم برسد که قطعاً استقبال مردم ما از این نوع صنوف بالا خواهد بود.

قادری خاطر نشان کرد: با گام هایی که از طریق تبصره ۱۶ برداشتیم و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار سازمان بهزیستی قرار دارد می توانیم عزیزانی که کم بینا، نابینا دارای بیماری جسمی وحرکتی هستند را به سمت کارآفرینی سوق دهیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا