معرفی برگزیدگان ششمین دوره نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

برگزیدگان ششمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین الضرب امروز طی مراسمی با حضور فعالان اقتصادی معرفی شدند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، در ششمین مراسم اعطای نشان امین‌الضرب و 138 سالگی اتاق بازرگانی تهران، برگزیدگان ششمین دوره اهدای نشان و تندیس کارآفرینی امین‌الضرب معرفی شدند. 

براین اساس، سید محمود دعایی مدیر موسسه مطبوعاتی و فرهنگی اطلاعات، به‌واسطه چهار دهه مدیریت این موسسه و پاس‌داشت فعالیت کم‌نظیر در حوزه فرهنگ کشور به عنوان پیش‌کسوت این حوزه از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور لوح و نشان امین‌الضرب دریافت کرد.

همچینین محمد عرب بنیانگذار کفش شیما، به عنوان پیشکسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان امین‌الضرب را دریافت کرد.

در ادامه این مراسم فضل‌الله جواهری، بنیانگذار و احیاگر مجموعه‌های صنعتی الکترود یزد و صنایع مفتولی زنجان، به عنوان پیشکسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان امین‌الضرب را دریافت کرد.

مظفر عبدالله، بنیانگذار گروه صنعتی روژین، به عنوان پیشکسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده نیز در این  لوح و نشان امین‌الضرب را دریافت کرد.

در ادامه این مراسم همچنین فرج‌الله معماری، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی آریا ترانسفو، به عنوان پیش‌کسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده لوح و نشان امین‌الضرب شد. 

محمد ظهیر، بنیانگذار لبنیات می‌ماس، به عنوان پیشکسوت صنعت و تولیدکننده برگزیده از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان امین‌الضرب را دریافت کرد.

به گزارش فارس در این مراسم سومبات هاکوپیان بنیانگذار پوشاک هاکوپیان، به عنوان کارآفرین برتر از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان و تندیس امین‌الضرب را دریافت کرد.

یونس ژائله سعدی، بنیانگذار شرکت شیرین‌عسل نیز به عنوان کارآفرین برتر از سوی اتاق بازرگانی تهران و بخش خصوصی کشور، لوح و نشان و تندیس امین‌الضرب را دریافت کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا