ارائه ۷ خدمت فناورانه جدید به شرکت‌های دانش‌بنیان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مجموعه‌های آزمایشگاهی خصوصی برای ارائه ۷ خدمت فناورانه خود از حمایت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، گروه ارزیابی و تشخیص صلاحیت شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۷ خدمت «طراحی آزمون»، «تولید نمونه اولیه»، «آماده‌سازی نمونه آزمون»، «کالیبراسیون تجهیزات آزمایشگاهی»، «آنالیز نمونه»، «تعمیر و نگهداری» و «تولید نرم‌افزارهای آزمایشگاهی» را حمایت می‌کند تا تحقیق و پژوهش در کشور بر مبنای توان داخلی گسترش یابد.

«بهره‌مندی از تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی»، «بهره‌مندی از همه حمایت‌های قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان»، «تخفیف‌های مالیاتی»، «تسهیلات لیزینگی خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی»، «تخفیف در خرید تسهیلات بیمه» و «معافیت گمرکی» از جمله مزایای عضویت مراکز آزمایشگاهی در پلت‌‎فرم شرکت‌های دانش‌بنیان است.

مراکز خصوصی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ارائه‌کننده این خدمات از جمله مخاطبانی هستند که می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند و فعالیت‌های خود را توسعه دهند. مرکز شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری علاوه بر حمایت‌های مورد نظر قانون «حمایت از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان و تجاری‌سازی نوآوری‌ها و اختراعات»، با استفاده از ظرفیت‌های موجود در سایر دستگاه‌ها اقدام به ایجاد حمایت‌های متنوعی به منظور توسعه کسب و کار دانش‌بنیان کرده است که در مجموع بیش از ۱۱۰ عنوان را شامل می‌شود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا