داود شهرکی: باید برای واحد‌های دانش‌بنیان در مقیاس نیمه صنعتی و صنعتی سیستان و بلوچستان مجوز تولید صنعتی صادر شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: دستگاه‌ها برای واحد‌های دانش‌بنیان در مقیاس نیمه صنعتی و صنعتی در استان مجوز تولید صنعتی صادر کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، داود شهرکی در حاشیه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: واحدهای دانش بنیانی که ظرفیت تولید در مقیاس صنعتی و نیمه صنعتی دارند دستگاه‌های اجرایی باید برای صدور مجوز تولید صنعتی آنها اقدام کنند تا فعالیت این واحدها استمرار پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با محوریت مسائل واحدهای نوآور، خلاق و دانش‌بنیان پارک علم و فناوری در زمینه اخذ مجوزهای مربوطه برای فعالیت یا فعالیت واحدهای تولیدی در مقیاس نیمه صنعتی برگزار شد.

وی افزود: اخذ مجوزهای لازم برای این است تا واحدها بتوانند در بازار فروش یا عرضه محصول در فراخوان‌ها یا استعلام‌های دستگاه‌های اجرایی شرکت کنند.

شهرکی بیان کرد: در حوزه سازمان صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری و فرهنگ و ارشاد اسلامی مقرر شد واحد‌های تولیدی ظرف یک هفته برای اخذ مجوز مراجعه کنند و روند صدور مجوز در دستگاه های متولی طی شود و اگر با مشکلی مواجه شدند دوباره اعلام کنند تا در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: شرکت گاز استان، تا پایان سال شرایط استفاده از گاز برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کامبوزیا را مورد بررسی قرار خواهد داد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا