سه رویداد کارآفرینی استارت‌آپ‌ویکند در دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد برگزار شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سه رویداد کارآفرینی استارت‌آپ‌ویکند در حوزه‌های بیومکانیک، بیومواد و بیوالکتریک در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، سه رویداد کارآفرینی استارت‌آپ‌ویکند در حوزه‌های بیومکانیک، بیومواد و بیوالکتریک در راستای رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد برگزار شد.

مدیر مرکز رشد ساخت تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد نجف‌آباد اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویدادها که با عنوان فن‌تپ (فناوری‌های نوین تجهیزات پزشکی) معرفی‌شده است، جذب و حمایت از ایده‌های فناورانه در حوزه تجهیزات پزشکی است.

احسان روحانی بیان کرد: در این رویداد جمعاً ۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۶ نفر در بخش بیوالکتریک، ۱۴ نفر در بخش بیومکانیک و ۱۲ نفر در بخش بیومواد هستند.

وی افزود: در این رویداد به‌منظور آشنایی دانشجویان با مباحث ایده‌پردازی وبیناری با عنوان «چگونه کارآفرین شویم» برگزار شد. همچنین برای معرفی فرصت‌های شغلی در گرایش‌های مختلف تجهیزات پزشکی، سه وبینار با حضور متخصصان این حوزه‌ها برگزار شد.

مدیر مرکز رشد ساخت تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد نجف‌آباد متذکر شد: اکنون جلسات منتورینگ با حضور مشاوران حوزه کسب ‌و کار با دانشجویان در حال برگزاری است و در مرحله نهایی پس از تکمیل بوم ناب و تیم کاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت و ایده‌های برتر علاوه‌بر تجلیل در واحد دانشگاهی برای شرکت در رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی معرفی خواهند شد.

روحانی یادآور شد: علاوه‌بر برگزاری این رویدادها، رویداد ایده‌آرا نیز با عنوان «سلامت» در حال برگزاری است که تاکنون ۱۴ ایده در این حوزه دریافت شده ‌است.

عضو هیئت علمی و مدیر مرکز رشد ساخت تجهیزات پزشکی دانشگاه آزاد نجف‌آباد، مهم‌ترین دستاورد رویداد ملی گام دوم را ایجاد فرهنگ کارآفرینی در زیست‌بوم فناوری کشور دانست و بیان کرد: توسعه پایدار در حوزه کارآفرینی زمانی اتفاق می‌افتد که به‌صورت فرهنگ درآمده و به همین دلیل برگزاری این رویداد بسیار حائز اهمیت است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا