طرح ارتقای سطح آموزشی دانشگاه آزاد بر اساس متاورس ارائه شد/ پلتفرمی برای حسابرسی شرکت‌های کوچک

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

هشت تیم استارت آپی محصولات خود را در رویداد پیوند با موضوع حسابداری و مالی عرضه کردند که این محصولات از خرید و فروش آنلاین تا تبدیل دانشگاه آزاد به یک دانشگاه متاورسی بوده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، در رویداد پیوند با رویکرد مالی و حسابداری که دوشنبه به صورت آنلاین برگزار شد، 8 تیم استارت آپی محصولات خود را عرضه کردند.

یکی از این استارت آپ ها که نسل نوین بازار معاملاتی آنلاین را عرضه کرده بود موفق به عقد قرار داد با مرکز نوآوری دانشگاه ازاد شد. محصولات 7 تیم دیگر به این شرح است:

ارائه خدمات یکپارچه حسابداری

روح الله رضانیا از محققان این طرح گفت: یکی از چالش‌های کسب و کارهای کوچک و متوسط نبود زیر ساخت‌های مناسب برای استخدام پاره وقت و تمام وقت نیروهای انسانی است و از سوی دیگر پراکندگی جغرافیایی مشتریان از چالش‌های حسابرس‌ها به شمار می رود.

وی ادامه داد: برای رفع این چالش ما پلتفرم یکپارچه نظارتی را عرضه کردیم که از یک طرف مشتریان گزارش‌های حسابرسی خود را عرضه می کنند و از سوی دیگر مشاورانی، این گزارش‌های ارسالی را دریافت و خدمات لازم را به آنها ارائه می‌دهند.

نرم افزار حسابداری هوشمند

مهرشاد افشاری از محققان این طرح با اشاره به مشکلات موجود در حوزه حسابداری، اظهار کرد: عدم مدیریت زمان، دیرکرد در ارائه گزارش‌های حسابرسی، محدودیت‌های کاری، عدم دانش کافی و هزینه بالای بایگانی از جمله چالش‌های این حوزه است که برای غلبه بر این مشکلات نرم افزار حسابداری هوشمند را عرضه کردیم.

وی کاهش خطای انسانی، امکان انجام کلیه خدمات محاسباتی و بررسی و ارائه گزارش ها را از مزایای این نرم افزار نام برد.

سامانه‌ای برای معاملات طلای خام گرمی

مانی هوشمند از محققان یک تیم استارت آپی با بیان اینکه در حوزه معاملات طلا سیستم آنلاینی وجود ندارد، خاطر نشان کرد: ما پلتفرم آنلاینی را برای خرید و فروش طلای خام گرمی عرضه کردیم که از طریق آن امکام خرید و فروش مستقیم طلای خام گرمی مهیا شده است.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت هیچ دخالتی در خرید و فروش آنلاین طلا ندارد، اظهار کرد: درآمدهای این پلتفرم تنها از طریق حق اشتراکی است که از مشتریان دریافت می شود.

سامانه جامع معاملاتی

بی طرف، مجری طرح با بیان اینکه این محصول نشات گرفته از فعالیت‌های حوزه رمز ارزها است، گفت: این محصول یک سامانه مشترک برای مدیریت متمرکز دارایی‌های سرمایه‌ای است.

به گفته وی با استفاه از این سامانه هر فرد می تواند به صورت متمرکز دارایی های خود را مدیریت بهینه کند.

دیجیتالی کردن دانشگاه آزاد

چراغی از محققان این طرح با اشاره به چالش‌های روش آموزشی کنونی در دانشگاه‌ها، گفت: عدم دسترسی به فضای آموزشی، مشکلات ارزیابی دانشجویان در سیستم نمره محوری، روند افزایشی هزینه‌های سیستم آموزشی سنتی موجب شد تا ما راه حلی برای ارتقای سطح آموزشی در دانشگاه آزاد ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه این شیوه جدید بر اساس متاورس است، اظهار کرد: دانشگاه متاورسی بر بستر پلتفرم‌های بلاکچینی، این امکان را می دهد که بسیاری از نقاط ضعف سیستم جاری آموزش عالی کشور مرتفع شود، به گونه‌ای که ضمن جذب گسترده دانشجویان در هر رده سنی و از هر نقطه ای در کشور، محیط آموزشی و پژوهشی پویا و شبانه روزی و بی انتها در تجهیزات امکانات کارگاهی و صنعتی را ممکن خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در این روش فضای آموزشی بر بستر متاورس است و در آن اعطای سیستم های متنوع اعتباری و جایزه عملکردی برای دانشجویان و ارزیابی دانشجویان بر مبنای تکمیل فرآیندها پیش بینی شده است.

چراغی خاطر نشان کرد: این شیوه آموزش ضمن تغییر مدل درآمدی دانشگاه، بهای تمام شده خدمات آموزشی به مرور زمان کاهش یافته و حاشیه سود بالاتری در بلند مدت عاید دانشگاه‌ها خواهد کرد، ضمن آنکه دانشجویان می توانند بسته به فعالیت های خود از جوایز و مشوق هایی متناسب، بهره مند شوند.

سامانه وام دهی دیجیتال

میلاد طاتاری از ارائه سامانه ای برای وام دهی دیجیتالی خبر داد و گفت: این سامانه برای اعطای وام از یک تا 50 میلیون تومان طراحی شده است و در صورت جذب سرمایه گذار می توان این میزان را افزایش داد.

پلتفرم جامع برای خرید و فروش بدون واسطه

بهروز باقری از محققان این تیم استارت آپی، نیاز به ویزیتور برای اثبات سفارش در خرده فروشی‌ها، وجود واسطه‌های بسیار و هزینه‌های بالا در تبلیغات را از مسائل مهم در خرید و فروش کالاها نام برد و گفت: ما پلتفرم جامع و قابل توسعه ای را توسعه دادیم.

باقری افزود: این سامانه امکان خرید و فروش خدمات و محصولات با هدف کاهش هزینه توزیع را به مشتریان می دهد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا