توسعه نسل جدید بازار معاملات دیجیتال با انعقاد قراردادی با مرکز نوآوری دانشگاه آزاد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی در رویداد پیوند صندوق نوآوری و شکوفایی با یکی از تیم‌های استارت آپی قراردادی را به امضا رساند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، برای کمک به استارت‌آپ‌ها و ایده‌پردازان قبل از مرحله دانش بنیانی، صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به طراحی خدمتی برای توانمندسازی استارت‌آپ‌ها تحت رویداد “پیوند” کرده است. هدف از برگزاری این رویداد، شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های استارت‌آپی جذاب و توانمند و معرفی آنها به شتابدهنده‌ها و سایر سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه اکوسیستم استارت‌آپی است.

طی رویداد “پیوند” ایده‌پردازان و استارت‌آپ‌هایی که هنوز به مرحله MVP نرسیده‌اند، طی فراخوانی شناسایی شده و آماده ارائه به شتابدهنده‌ها می‌شوند.

در حاشیه رویداد پیوند که روز گذشته به صورت آنلاین در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، قراردادی میان مرکز نوآوری دانشگاه آزاد و یکی از تیم‌های استارت‌آپی منعقد شد.

محصول این تیم نسل جدیدی از معاملات بازار و یک محصول هوشمند و خودکار در حوزه مالی است که مشتریان از طریق آن می‌توانند به صورت لحظه‌ای به بازار دسترسی داشته باشند و با استفاده از آن اقدام به سبدگردانی کنند.

پارسا پور همدانی از محققان این طرح این محصول را ترکیبی از دو فناوری هوش مصنوعی و RPA یا Robotic Process Automation دانست و گفت: این محصول نسل جدیدی از بازار معامله است که می‌تواند لحظه به لحظه بازار را رصد و پایش کند و گزارش تحلیلی ارائه دهد.

وی توان معاملاتی در لحظه بازار، تحلیل پیشرفته بازار را از ویژگی‌های این محصول هوشمند نام برد و یادآور شد: بر اساس آمارها کل بازار مالی دنیا ۱۱۶ میلیارد دلار و میزان معاملات بازار ۳۹ هزار میلیارد دلار بوده است و از این میزان معاملات، ۴۵ درصد آن معاملات الکترونیکی است و این امر نشان می‌دهد که چه میزان حجم بازار به پول هوشمند اختصاص داده شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا