چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق در زاهدان از ۲۷ بهمن آغاز خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با همکاری پارک علم و فناوری از ۲۷ بهمن‌ماه در زاهدان آغاز می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شبستان، مجتبی میرحسینی اظهار کرد: چهارمین جشنواره ملی صنایع خلاق با محوریت رویداد نوگام گردشگری با همکاری پارک علم و فناوری استان از ۲۷ بهمن‌ماه به مدت ۳ روز در زاهدان برگزار می‌شود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: اجرای پنل آموزش بازاریابی بین‌المللی در حوزه تجارت الکترونیک با حضور تسهیلگران، سرمایه‌گذاران و صادرکنندگان بخش خصوصی بخشی از برنامه‌های این جشنواره است.

وی ادامه داد: تولید محتوای گردشگری، گردشگری ماجراجویانه و اکوتوریسم، بومگردی، گردشگری الکترونیک و دیجیتال مارکتینگ از محورهای این رویداد است.

میرحسینی بیان کرد: تاثیر استارت‌آپ‌ها و صنایع خلاق در توسعه گردشگری و استفاده از نیروهای خلاق با ایده‌های جدید در چند سال اخیر به‌ویژه در شرایط دوران کرونا بسیار زیاد است.

وی گفت: شیوع ویروس کووید ۱۹ در جهان و تاثیر آن بر صنعت گردشگری، اهمیت نوسازی استراتژیک کارآفرینانه صنعت گردشگری را برای ادامه فعالیت بسیار حائز اهمیت کرده است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افزود: صنایع خلاق و دانش بنیان در دوران جدید می توانند در روند توسعه گردشگری استان شتاب ایجاد کنند بنابراین حمایت از ایده‌های نوآورانه و کسب‌وکارهای استارت‌آپی و خلاق  را با نگاه خلق فرصت‌های جدید برای توسعه سیستان و بلوچستان در آستانه ورود به قرن جدید دنبال می‌کنیم.

وی یادآور شد: از اهداف دیگر این رویداد شناسایی و حمایت از افراد مستعد و صاحب ایده در حوزه گردشگری است که می‌تواند به تقویت صنعت گردشگری در دوران پساکرونا به صورت قابل توجهی کمک کند.

میرحسینی خاطرنشان کرد: علاقمندان برای حضور در این دوره مجازی می‌توانند به نشانی اینترنتی https://hivent.ir/events/nogam2 و یا نشانی https://evend.com/events/nogam2 مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا