مرکز نیکوکاری اشتغال و کارآفرینی در اهواز راه‌اندازی شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی امام علی (ع) کمیته امداد امام خمینی در منطقه عین دو کوی سیاحی اهواز افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، جمال شیبه با بیان اینکه مردمی شدن خدمات کمیته امداد و محله محور شدن خدمات این نهاد یکی از اهداف مهم راه‌اندازی مراکز نیکوکاری است، افزود: فراهم کردن ظرفیت ارائه خدمت بیشتر و بهینه و استفاده از ظرفیت خیران از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به شمار می‌روند.

وی می‌گوید: مددجویان متقاضی راه‌اندازی کسب‌وکار، مشاوره شغلی و هدایت شغلی در قالب آموزش‌های عمومی، مهارتی، فنی و تخصصی را از این مرکز دریافت می‌کنند.

شیبه ادامه داد: مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی، شناسایی و تعامل با کارآفرین حرفه‌ای استان و تسهیل ورود آنان به پروژه راهبری شغلی، ارائه خدمات بازاریابی، فروش و … را در دستور کار دارد.

این مقام مسئول نقش کمیته امداد را در راه‌اندازی مراکز نیکوکاری، نقش نظارتی و هدایت‌گری دانست و گفت: جامعه هدف مراکز نیکوکاری، مددجویان کمیته امداد هستند و بقیه نیازمندان و محرومان در سطح محله‌ها از سوی مراکز نیکوکاری شناسایی و کمک رسانی می‌شوند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان مراکز نیکوکاری را به عنوان دفتر پیشخوان این نهاد در هر محله عنوان کرد و افزود: این مراکز پل ارتباطی بین خیران و نیازمندان بوده و می‌توانند به خوبی نیازمندان را شناسایی و با معرفی آن‌ها به خیران و نیکوکاران گره‌گشای مشکلاتشان باشند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا