وحید ضرغامی: دانشگاه آزاد اسلامی به زودی به دانشگاه کارآفرین تبدیل می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی کمبود زیرساخت ندارد و به‌زودی به دانشگاه کارآفرین تبدیل می‌شود؛ چرا که توانایی لازم را برای تربیت دانشجوی کارآفرین دارد.  ایجاد سراهای نوآوری باید با توجه به ظرفیت و نیازهای منطقه باشد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسکانیوز، نخستین جلسه تبیین برنامه‌های رویداد ملی «گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی» و اولین جلسه رسمی دبیرخانه استانی نظام موضوعات فناوری با حضور وحید ضرغامی، قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری،  سلطانعلی میر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، امیر نجفی، مسئول پروژه نظام موضوعات فناوری (مدیر ایجاد و توسعه پردیس ها)، مسعود اکبری‌زاده، معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی استان، سهیل سالاری، مدیر مرکز رشد استان، روسای واحدهای استان و هیات رئیسه و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار در سالن کنفرانس این واحد دانشگاهی برگزار شد.

 مهدی لقمان‌نیا، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد چابهار ابتدای جلسه ضمن خیرمقدم به میهمانان در خصوص توجه ویژه به رویداد ملی گام دوم و نظام موضوعات فناوری نکاتی را بیان کرد. همچنین در ادامه سلطانعلی میر ضمن ارائه گزارشی از واحدهای آموزشی استان گفت: تبیین این رویداد مهم ملی و نظام موضوعات فناوری در راستای کمک به حل مشکلات کلان کشور است که با همت بلند مسئولان دانشگاه تحقق می‌یابد.

در ادامه قائم مقام معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری  عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کمبود زیرساخت ندارد و به‌زودی به دانشگاه کارآفرین تبدیل خواهد شد؛ چراکه توانایی لازم را برای تربیت دانشجوی کارآفرین دارد.  ایجاد سراهای نوآوری باید با توجه به ظرفیت و نیازهای منطقه باشد و اگر دانشگاه‌ها بتوانند در حوزه‌های مختلف به دانشجو کارآفرینی و تخصص را آموزش دهند، اقبال مردم به دانشگاه آزاد اسلامی افزایش خواهد یافت.

در پایان جلسه دو تن از فعالان اقتصادی شهرستان چابهار در خصوص مختصات ارتباط صنعت با دانشگاه و نیاز به نیروی انسانی متخصص و ماهر در شهرستان مطالبی را عنوان کردند و همچنین روسای ادارت صمت و تحقیقات شیلات نیز نقطه نظرات کارشناسی خود را در خصوص سرمایه گذاری و جذب نیروهای متخصص ارائه کردند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسکانیوز
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا