بهره‌برداری از ۲ طرح در پارک علم و فناوری خراسان رضوی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

۲ طرح عمرانی و ساختمانی مربوط به شرکت‌های دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری خراسان با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، یعقوب علی نظری روز پنجشنبه، ۱۴ بهمن ماه، در حاشیه برگزاری مراسم افتتاح پروژه‌های ساختمانی شرکت‌های دانش‌بنیان آرشام صنعت توس و طراحان ماشین حجاریان که در پارک علم و فناوری خراسان رضوی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های دستگاه‌های مختلف و بخش مردمی طی دهه فجر ۱۲۰۹ پروژه آماده بهره‌برداری در سراسر استان است. خراسان رضوی از نظر تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری رتبه نخست را در کشور دارد.

وی ادامه داد: ارزش ریالی این پروژه‌ها حدود ۶۴۰۰ میلیارد تومان است که این رقم در توسعه اقتصادی استان بسیار موثر خواهد بود.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه بخش صنعت و معدن خراسان رضوی بیشترین تعداد پروژه را دارد، بیان کرد: امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها و اثراتی که در بخش‌های پایین‌دست می‌گذارد، سبب رونق بیشتر اقتصادی شود.

نظری در خصوص برنامه‌های استان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: عزم و اراده دولت و نظام جمهوری اسلامی این است که از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت‌های جدی و موثری بشود. این مساله مورد تاکید مقام معظم رهبری است. ما هم به عنوان مسئول اجرایی وظیفه داریم در خدمت مردم باشیم تا نوآوری مبتنی بر نیازهایی جامعه رونق بگیرد و تبدیل به محصولات کاربردی شود.

پروژه ساختمانی نخست مربوط به یک شرکت دانش‌بنیان، تولیدکننده تجهیزات پیشرفته دریایی و حفاری بوده و ساختمان و کارگاه فنی افتتاح شده دیگر متعلق به یک شرکت بود که در حوزه طراحی و ساخت تجهیزات فرآوری مواد معدنی فعالیت دارد. طرح عمرانی این شرکت با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در ۱۰۰۰ متر مربع زمین و با زیربنای ۶۰۰ متر مربع و همچنین بنای کارگاهی یک شرکت دیگر در ۸۲۹ متر مربع زمین با ۵۹۱ مترمربع زیربنا و با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا