تلاش پژوهشگاه میراث فرهنگی برای رونق استارت‌آپ‌ها در زمینه گردشگری

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی موضوع استارت‌آپ‌ها را در تعامل با بخش خصوصی در دستور کار قرار داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از برنا؛ مصیب امیری پس از بازدید از نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و گردشگری گفت: از ویژگی‌های منحصربه‌فرد نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری این است که ایران را در یک فضا معرفی می‌کند. حتما برای بازدیدکنندگان هم جالب توجه است که فرهنگ، سنت‌ها، آداب و رسوم و… را در یک محل مشاهده خواهند کرد. 

رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی با اشاره به اینکه همگرایی اقوام مختلف ویژگی دیگر این رویداد است و ما وحدت اقوام را شاهدیم، گفت: امسال با دستور وزیر قرار شد هر دو نمایشگاه صنایع‌دستی و گردشگری با هم برگزار شود که اقدام خوبی بود و میزان مخاطب بیشتری را به خود جلب کرد.

وی ادامه داد: تمامی صنوف و فعالان گردشگری توانستند محصولات خود را عرضه کنند که این رویداد بعد از رکود ناشی از ایام کرونا شرایط خوبی را رقم زد.

امیری درباره فعالیت‌های پژوهشگاه نیز گفت: امسال پژوهشگاه هم بخشی از فعالیت‌هایش را در این نمایشگاه عرضه کرده است. موضوع استارت آپ چند سالی است که در وزارتخانه پیگیری می‌شود و ما هم برای رونق آن تلاش می‌کنیم. در این راستا نتیجه آن تعامل ما با بخش خصوصی بود. خوشحالیم که همایش‌ها و نشست‌های تخصصی در نمایشگاه به توسعه و رونق گردشگری و صنایع دستی کمک شایانی کرد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
برنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا