دومین نمایشگاه توسعه کارآفرینی بانوان استان قم برگزار خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دومین نمایشگاه اشتغال و توسعه کار آفرین  استان قم با هدف حمایت از بانوان تولید کننده استان قم ۶بهمن الی ۱۰ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های قم  برگزار می شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، مرتضی باقری مدیر عامل موسسه فروغ اندیشه غدیر مجری این نمایشگاه با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه از ۲۵۰ بانوی تولید کننده در ۳۰ رسته شغلی  دعوت شده است که در ۱۲۰ غرفه تولیدات خود را عرضه می کنند.
وی برگزاری کارگاه های آموزشی و همایش را از جمله ویژگی های این نمایشگاه عنوان وتصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، استانداری.،شهرداری، فرمانداری، کمیته امداد، بهزیستی و سایر ارگان ها که به نوعی متولی اشتغالزایی بانوان هستند د.ر برگزاری  این نمایشگاه مشارکت کرده اند.

باقری حمایت از اشتغال های خانگی را مهم دانست و افزود: در موضوع اشتغال و کار آفرینی تاکید ما بر مشاغل خانگی است واین نمایشگاه  فرصت مناسبی است تا تولید کنندگان بتوانند با فرایند اتصال به بازار آشنا شوند و تولیدات خود را به فروش برسانند. 

باقری گفت: پوشاک، مواد غذایی، زیور آلات، مصنوعات چوبی از جمله تولیداتی هستند که در این نمایشگاه عرضه می شود.

گفتنی است موسسه  فروغ اندیشه غدیر اولین موسسه ای است در استان قم است که با دارا بودن یک بانک اطلاعاتی جامع از بانوان تولید کننده  استان قم  اقدام به برگزاری این نمایشگاه  کرده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا