موسی بی باک خبر داد؛ معرفی ۱۲۱۷ طرح مشاغل خانگی به بانک‌های گلستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

بی باک با اشاره به معرفی یک هزار و ۲۷۷ پرونده متقاصی دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های استان گلستان، گفت: تاکنون ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان پرداخت شده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از شبستان، موسی بی باک در گرگان اظهار کرد: یکهزار و ۲۷۷ پرونده تسهیلات مشاغل خانگی به بانک های استان گلستان معرفی شده که مبلغ تسهیلات مورد نیاز این طرح ها ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

معاون توسعه اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: تاکنون ۵۹۰ متقاضی توانسته اند مبلغ ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کنند و بقیه پرونده ها نیز در نوبت دریافت تسهیلات هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه اولویت پرداخت تسهیلات با متقاضیان پشتیبان و پیشران است از اشخاص حقیقی و حقوقی می خواهیم برای استفاده از این تسهیلات به سامانه مشاغل خانگی مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اینکه اعتبارات مشاغل خانگی در استان نسبت به سال گذشته ۸ برابر بیشتر شده است، اظهار کرد: سامانه مشاعل خانگی همچنان باز است و متقاصیان می توانند برای برخورداری از این تسهیلات ثبت نام کنند و از تسهیلات ۴ درصدی با دوره بازپرداخت ۵ ساله برخوردار شوند.

بی باک ادامه داد: سال قبل و امسال ۶۲ درصد تسهیلات مشاغل خانگی به فارغ التحصیلان دانشگاهی پرداخت شده است و این فرصت خوبی برای استفاده از این تسهیلات خواهد بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
شبستان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا