نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در قزوین گشایش یافت

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی قزوین گفت: نمایشگاه مجازی مشاغل خانگی در قزوین راه اندازی و فعال شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، وحید انتظاری با اعلام این خبر افزود: این نمایشگاه مجازی که از ابتکارات استان قزوین به منظور حمایت از کسب و کارهای خانگی است تا ۲۳ بهمن ماه فعال خواهد بود اما تلاش داریم تا آنرا به شکل دائمی درآوریم.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه مجازی با مشارکت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد دانشگاهی قزوین برپا شده است،اظهار داشت: شهروندان علاقه مند به آشنایی و خرید محصولات فعالان مشاغل خانگی برای بازدید از این نمایشگاه می توانند به نشانی https://qazvinkharid.com/jahadform مراجعه کنند.

معاون اشتغال و کارآفزینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین همچنین گفت: تاکنون ۳۸۰ فعال مشاغل خانگی در استان قزوین تمایل خود را برای حضور در نمایشگاه های مجازی و معرفی محصولات خود اعلام کرده اند.

انتظاری اظهار داشت: شناسایی ظرفیت های منطقه ای و استانی در زمینه مشاغل خانگی، آموزش به افراد دارای مستعد در این حوزه و اتصال به بازار سه ضلع در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور حمایت و توسعه مشاغل خانگی می باشد که راه اندازی نمایشگاه مجازی مربوط به ضلع آخر و با هدف کمک به بازاریابی و فروش محصولات فعالان کسب و کارهای خانگی است.

معاون اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: یکی از دغدغه های جدی فعالان مشاغل خانگی نبود فضای مناسب به منظور معرفی و عرضه محصولات خود بوده است که نمایشگاه های مجازی تا حد زیادی می تواند این دغدغه و مشکل را مرتفع کند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا