۱۵ رشته جدید در دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی (ره) ایجاد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری از ایجاد ۱۵ رشته جدید در این دانشکده خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از آنا، سحر افتاده از افزوده شدن ۱۵ رشته جدید در دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام خمینی (ره) خبر داد و اظهار کرد: در مأموریت مهارتی جدید تعداد رشته‌های این دانشکده از ۶ رشته به ۲۱ رشته مهارتی در مقاطع مختلف افزایش یافت، امیدواریم با افزایش تعداد رشته‌ها، الحاق به واحد دانشگاهی یادگار امام خمینی (ره) و استفاده از امکانات و ساختمان‌های دانشکده بتوان ظرفیت جذب دانشجو را در ترم بهمن افزایش داد.

وی عنوان کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی از مجموعه دانشکده‌های مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) واقع در مناطق پاسداران و شریعتی در راستای تحقق سیاست‌های مهارت‌آموزی دانشگاه آزاد اسلامی از نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اقدام به پذیرش دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و رشته‌های جدید کرده است.

رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) افزود: این دانشکده با داشتن استادان، اعضای هیئت علمی و کارکنان توانمند، آتلیه‌ها و سایت‌های مجهز کامپیوتر امکان برگزاری کلاس‌ها را در مناطق شریعتی و پاسداران دارد.

افتاده بیان کرد: دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی در مأموریت جدید خود شعار «هر دانشجو یک مهارت» را دنبال خواهد کرد، بدین ترتیب دانشجویان پس از فراغت از تحصیل علاوه بر اخذ مدرک دانشگاهی موفق به کسب مهارت نیز شده و قادر به یافتن شغلی مناسب‌ با توانمندی‌ها و رشته تحصیلی خود خواهند بود.

وی یادآور شد: لیست رشته‌های دانشکده مهارت و کارآفرینی شریعتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در اینجا مشاهده و در دسترس دانشجویان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
آنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا