سورنا ستاری: توسعه فناوری و نوآوری در گرو توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: سازمان‌های مختلف در کشور به این نتیجه رسیده اند که توسعه فناوری و نوآوری در هر حوزه‌ای در گرو توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما،  سورنا ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران ژئو در سالن خلیج فارس نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افزود: باید از سازمان‌هایی مثل سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح و سازمان‌های متعددی دولتی که در این حوزه‌ها داریم که کار‌های خود را به شرکت‌های دانش‌بنیان می‌سپارند، تشکر کنم.
معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: شرکت دانش‌بنیان می‌تواند نوآوری را در صنایع تزریق کند و اشتغال و دانش نو ایجاد می‌شود و این همه محقق و نخبه در این شرکت‌ها کار می‌کنند.
وی گفت: کار‌های این شرکت‌ها هر آدمی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و باعث می‌شود در حوزه‌های دیگر هم وارد شویم و اتفاق‌های خوبی در آینده بیفتد.
نمایشگاه بین المللی ایران ژئو نخستین نمایشگاه حوزه اطلاعات مکانی است که امروز با حضور مقامات از وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و دستگاه‌های مرتبط در محل سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
این نمایشگاه تا ۳ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای عموم است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا