مراکز کارآفرینی در تمام شهرهای لرستان راه اندازی خواهد شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست آموزش فنی و حرفه ای لرستان گفت: مراکز کارآفرینی و آموزش های کسب و کار به منظور ایجاد اشتغال و ارتقای مهارت در تمامی شهرهای این استان راه اندازی می شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا حشمت الله معتمدی روز دوشنبه در افتتاحیه نمایشگاه” بانوی ایرانی اسلامی” در سازمان تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: هدف از ایجاد این مراکز وصل کردن کارآموزان آموزش دیده به حوزه‌های کسب و کار است و دستگاه‌های حمایتی و منابع پرداخت تسهیلات در کنار این مراکز قرار می‌گیرند.

ووی اظهار داشت: زنجیره اشتغال و تولید، حلقه‌های مختلف از جمله بازاریابی و وصل آموزش‌های مهارتی به بازار دارد که در این راستا نمایشگاه‌ها از اهمیت بالقوه ای برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه” بانوی ایرانی اسلامی” جهت ارائه توانمندی‌های بانوان تشکیل شده است، عنوان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای جامعه هدف گسترده‌ای دارد که یکی از آنها بانوان هستند و طیف گسترده آنان افراد آسیب دیده اجتماعی، زنان خانه دار و فعال در محیط‌های فرهنگی است.

معتمدی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فنی و حرفه ای در حوزه بانوان بیشتر بر کاهش آسیب‌های اجتماعی متمرکز است، افزود: در بخش خصوصی نیز عمده کار روی آموزش و ارائه مهارت‌ها متمرکز شده است.

همچنین مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان در این مراسم بیان کرد: در این نمایشگاه تلاش شده است مقام، جایگاه و شخصیت اجتماعی زن معرفی شود.

حجت الاسلام مهدی قدرتی افزود: هفته بانوی ایرانی اسلامی یک کار ابداعی بود و بنا داریم برنامه‌های این هفته را برای سال‌های بعد پرشورتر برگزار کنیم.

این نمایشگاه تا دوم بهمن برای بازدید عموم دایر است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا