کارآفرینی دو جوان تبریزی با طراحی و تولید دستگاه چاپ سیلک

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دو برادر تبریزی توانستند با طراحی و تولید دستگاه چاپ سیلک برای جوانان جویای کار اشتغالزایی ایجاد کنند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تمام تی شرت‌ها و یا هر آیتم دیگری که با استفاده از چاپ به وسیله دستگاه چاپ سیلک چاپ شده، نه تنها هنگام شست و شو رنگ آن از بین نمی‌رود، بلکه کیفیت آن را برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند.

با این حال چاپگر‌های دستگاه چاپ سیلک را با چاپ با حرارت، یا چاپ انتقال حرارت اشتباه نگیرید .

این روش زمان زیادی می‌برد و تمایل به تولید ضایعات زیاد و خروجی با کیفیت کم دارد.

یک دستگاه چاپ سیلک با استفاده از جوهر‌های ضخیم که در بالای تی شرت شما قرار دارد، در مقایسه با خیساندن لباس به کار می‌رود.

با استفاده از یک رنگ در یک زمان کار می‌کند، بدین معنا که برای هر رنگ جداگانه در طراحی، شما نیاز به یک صفحه اضافی خواهید داشت.

دستگاه چاپ سیلک یکی از اختراعات برتر در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات می‌باشد

کیوان نوید کارآفرین برتر تبریزی و مدیرعامل گروه صنعتی نوید صنعت آذر فناوران گفت: دستگاه چاپ سیلک یکی از اختراعات برتر در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات می‌باشد که با پیشرفت تکنولوژی و فراهم شدن مقدمات لازم  این امکان را به شما می‌دهد بتوانید برای انتقال شخصیت‌های داغ، گرافیک‌ها یا آرم‌ها به تی شرت، پد ماوس، پلاگین ها، اسکی، کلاه، کاشی‌های سرامیکی، مدال‌ها و دیگر موارد با رعایت علایق، تفکرات و باور‌های مختلف از آن استفاده کنید.

با در نظر گرفتن موارد فوق، به راحتی متوجه خواهید شد که چاپ‌هایی که در مغازه‌ها هنگام رد شدن مشاهده می‌کنید با استفاده از روش چاپ سیلک با دستگاه چاپ سیلک انجام می‌شوند.

همچنین با تولید و عرضه در مدل‌های دستی، نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک شرایطی را به وجود آورده که می‌توانیم طرح‌های مورد علاقه خود یا مشتری هایمان را در رنگ‌های چند لایه فراهم کرده و بدین ترتیب الوان بیشتری به زندگی خود ببخشیم.

مهم است که توجه داشته باشید که چاپگر‌های روی دستگاه چاپ سیلک مناسب برای استفاده در هنگام کار بر روی سفارشات مشتریان بزرگ یا طرح‌های بزرگتر هستند.

جالب توجه است، دستگاه‌های چاپ سیلک در بسیاری از متغیر‌ها با مجموعه‌ای از ویژگی‌های مختلف می‌آیند.

این به این معنی است شما که در حال طراحی یک کسب و کار مثل چاپ روی تی شرت در خانه یا یک ماشین سازی نوید صنعت بزرگ هستید، می‌توانید بهترین مدل را که به نیاز‌های شما پاسخ می‌دهد بدست آورید.

به این ترتیب، اگر شما یک کسب و کار در خانه را راه اندازی می‌کنید، می‌توانید یک ماشین ارزان قیمت و ساده‌ای که کار را خوب انجام می‌دهد، دریافت کنید و اگر شما یک کسب و کار چاپ روی تی شرت در یک ماشین سازی نوید صنعت بزرگ را راه اندازی می‌کنید، سعی می‌کنید یک ماشین صنعتی با اندازه سنگین که نیاز‌های شما و انتظارات شما را برآورده می‌کند، دریافت کنید که در کل برای همه افراد چه با وضع مالی پایین و چه افراد ثروتمند می‌تواند مفید واقع شود.

با طراحی و ساخت این دستگاه توانستیم برای عده‌ای از جوانان جویای کار کارآفرینی کرده و با کمک نیرو‌های کارآمد مجموعه ماشین سازی نوید صنعت را راه اندازی کنیم.

با گذشت بیش از یک دهه  فعالیت در عرصه ارائه خدمات چاپ کار خود را آغاز کرده و پس از تلاش در این عرصه با تکیه بر متخصصان بومی و کار بلد و استفاده از علم روز دنیا با متد‌های جدید که منجر به کسب دستاورد‌های بزرگ شود، به تولید و ارائه دستگاه‌های چاپ سیلک در مدل مختلف، ایجاد تغییرات در دستگاه‌ها بنا به درخواست مشتری، مهندسی معکوس تمام دستگاه‌های مدرن موجود در جهان، تولید هر دستگاه بنابه خواست مشتری بپردازد. 

ماشین سازی نوید صنعت تلفیقی است از دانش، تخصص، تجربه و مدیریت جهت ارائه‌ محصولات با کیفیت و خدمات مناسب به مشتریان.

ما بر این باوریم که توسعه‌ ماشین سازی نوید صنعت جز با اتکا به منابع انسانی توانمند و متخصص، تحقق نخواهد یافت و مجموعه پیش روی به عنوان یک تولیدکننده بومی و با شناخت بازار هدف خود، تمرکز خود را بر روی طراحی منعطف ماشین آلاتش قرار داده.

به این ترتیب که در پی ارتباط نزدیکی که با خریداران پیشین محصولات داشته و بازخوردی که از آنها دریافت می‌نماید، سعی در تکرار نقاط قوت محصولات، حذف نقاط ضعف و همچنین طراحی خواسته‌های معقول و انجام شدنی کارفرمایان خود دارد.

مجموعه تجارب گرانبهایی که امروزه ماشین سازی نوید صنعت را به جایگاه کنونی خود رسانده.

برتری ماشین سازی نوید صنعت و  موفقیت در بازار‌های رقابتی، نتیجه ویژگی‌های مهم زیر می‌باشد: نیروی انسانی متخصص و کارآمد، ظرفیت بالای تولید،تولید بر اساس نیاز یا سفارش مشتری،کیفیت برتر تولیدات،خدمات فنی و پشتیبانی در سراسر کشور،تولید مطابق با استاندارد، قیمت مناسب، استفاده از تکنولوژی روزدنیا می باشد.

زیبایی این عمل وقتی به اوج خود می‌رسد که پس از خشک شدن این لایه، پوشش بعدی با اندکی تفاوت و رنگی دیگر روی آن آمده و با فراهم آوردن امکان تزریق رنگ ثانویه، تصویر ما را به یک اثر رنگی تبدیل می‌کند، امری که نهایتاً به پدید آمدن منظومه‌ای از طرح‌ها و نقوش می‌انجامد.

مهمترین مشکلات واحد‌های تولیدی را تامین نقدینگی و تبادل ارز

پیمان نوید رییس هیات مدیره گروه صنعتی نوید صنعت آذرفناوران و سازنده دستگاه سیلیک گفت: مهمترین دغدغه حال حاضر صنایع، حفظ اشتغال موجود در کنار ایجاد شغل‌های جدید است که ممکن است تحریم‌های ناجوانمردانه چرخ صنعت کشور را ضعیف کند.

دستگاه توری کش شابلون، دستگاه چاپ رول به رول، دستگاه چاپ تامپو، دستگاه چاپ روی تی شرت و دستگاه چاپ روی بادکنک از فعالیت‌های این مجموعه است.

به عنوان سخن آخر هدف مجموعه ماشین سازی نوید صنعت تلاش در جهت مشتری مداری، ارتقای کیفیت خدمات، رضایت کارکنان و تأمین منافع استفاده کنندگان از محصولات و خدمات ارائه شده، نه یک شعار، که برای ما یک اعتقاد و باور است.

تدوین سیاست‌های توسعه‌ای در جهت نیل به هدف نهایی ماشین سازی نوید صنعت که همان خلق بالاترین ارزش برای مشتریان و کسب حداکثر رضایت از آنان است، در دستور کار ماشین سازی نوید صنعت قرار گرفته و به همین منظور نیز افزایش بهره وری، بهبود مستمر، ارتقای دانش فنی و کاهش هزینه‌ها جزو اولویت‌ها و برنامه‌های مدیران ماشین سازی نوید صنعت است.

برای افرادی که با ذات این عمل و کاربرد دستگاه چاپ سیلک آشنا نیستند باید گفت که یکی از دلایل محبوبیت این روش چاپ و به تبع آن ماشین آلات تحقق این روش، سادگی و فهم پذیری بالای روش و عملیات مربوط به آن می‌باشد.

چنانچه شما بخواهید طرح یکسانی را روی سطوح مختلفی درج نمایید، از چه روشی یا وسیله کمکی استفاده می‌کنید؟

بی تردید استفاده از شابلون‌ها پاسخ این سوال می‌باشد، حال اینکه در چاپ سیلک اسکرین نیز با کمک شابلون‌ها به تولید این نقوش می‌پردازیم، با این تفاوت که فضا‌های خالی ما که عبور دهنده رنگ می‌باشند، دارای لایه‌ای ابریشمی با مش‌هایی متفاوت (مساحت سوراخ‌های موجود) هستند تا رنگ را یک جا به خورد پارچه یا دیگر اجسام مورد نظر ما نداده و تنها ردی روی آن به جای گذارند.

 تاکنون توانستیم با ساخت این دستگاه‌ها و صادرکردن آن به کشور‌های عراق، جمهوری آذربایجان، ترکمنستان در افزایش تولید و اشتغال و بهبود شرایط کارافرینی در بین جوانان و کاهش نقدینگی در بخش صنعت موثر باشیم.

 تولید و ساخت این دستگاه‌ها و اشتغال جوانان در این عرصه می‌تواند زمینه ساز رونق و رشد اقتصادی باشد.

بازار سرمایه این آمادگی را دارد تا قطعه سازان را در راستای توسعه بازار‌های صادراتی، افزایش ظرفیت تولید و بازار‌های فعلی و در نهایت بزرگ‌تر شدن واحد‌های تولیدی از طریق جذب سرمایه یاری کند.

افزایش تورم باعث افزایش هزینه‌ها در تولید صنایع خواهد شد

ابوالفضل محمدی یکی از فعالان در این مجموعه می گوید:در کشور ما افزایش حجم پول و نقدینگی، با توجه به ساختار کشور، به دلیل افزایش تورمی که در کشور بوجود می‌آید، اشتغال در بخش صنعت را کاهش می‌دهد به عبارتی دیگر افزایش تورم باعث افزایش هزینه‌ها در تولید صنایع خواهد شد و این باعث می‌شود کارفرمایان تقاضا برای نیروی کار را کاهش دهند و اشتغال کاهش یابد.

روند اشتغال روندی افزایشی است 

هادی ثمودی یکی از کارگران این مجموعه گفت: روند اشتغال روندی افزایشی است که نشان داده نرخ ارز بر اشتغال اثرگذار است.

  بالابردن توان علمی، فنی وکارایی نیروی انسانی در بخش صنعت، افزایش تسهیلات و اعتبارات دولتی وخصوصی برای طرح‌های سرمایه گذاری اشتغالزا، افزایش توان رقابت پذیری بنگاه‌های فعال در صنایع نوین و با فناوری بالا برای جذب دانش آموختگان از دانشگاه‌ها و تقویت نهاد‌های پشتیبانی کننده توسعه کارآفرینی و صنایع کوچک متوسط و نیز سرمایه گذاری در امور زیر بنایی می‌توانند یکی از ابزار‌ها و عوامل موثر بر توسعه بخش صنعت به منظور ایجاد افزایش تولید و اشتغال و بهبود شرایط کارآفرینی در بخش صنعت باشد.

ماشین سازی نوید صنعت  به عنوان یک بنگاه اقتصادی

ناصر حیدر زاده یکی از کارگران گفت:در این میان ماشین سازی نوید صنعت هم به عنوان یک بنگاه اقتصادی و با داشتن تجارب مفید مدیران لایق و اندیشمند خود همواره تلاش نموده گام‌هایی در جهت رشد و تعالی خود بردارد تا اهداف از پیش تعیین شده اش را محقق سازد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا