محمدهادی ایمانیه: جهش در اشتغال نیازمند توجه به شهرک‌های صنعتی است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

استاندار فارس گفت: اگر بنا است جهشی در ارتباط با سرمایه‌گذاری و اشتغال ایجاد شود، باید توجه ویژه به شهرک‌های صنعتی فعال در سطح استان شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید از کارخانه‌های صنعتی فعال در منطقه ویژه اقتصادی و شهرک صنعتی شیراز افزود: با توجه به ضرورت اهمیت صنعت و سرمایه‌گذاری به عنوان نیازهای جهش در بحث اشتغال و کارآفرینی بازدید از بزرگترین شهرک صنعتی استان در شهر شیراز و واحدهای صنعتی منطقه ویژه به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

ایمانیه با بیان اینکه مشکلات موجود در کارخانه‌های شهرک‌های صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی عمدتا به زیر ساخت‌هایی ازجمله تامین برق برمی‌گردد، افزود: اگر بنا باشد واحدهای صنعتی فعالیت‌های خود را توسعه بدهند نیازمند تامین زیرساخت‌ها هستند.

استاندار فارس عنوان کرد: در زمینه تامین برق طی هماهنگی با شرکت توزیع برق و مشارکت منطقه ویژه اقتصادی این نیاز برطرف می‌شود.

همکاری و هماهنگی با نمایندگان مردم فارس در مجلس و بانک مرکزی برای رفع مشکلات ارزی و بانکی واحدهای صنعتی استان از جمله موارد دیگری بود که استاندار فارس به آن پرداخت. 

ایمانیه در بازدید از محل بیمارستان درحال ساخت حضرت فاطمه معصومه (س) واقع در شهرک بهارستان (میانرود)گفت: با وجود تامین زمین احداث بیمارستان اما عملیات اجرایی به دلیل یکسری از مشکلات تاکنون شروع نشده است 

او از هماهنگی بین شورا، شهرداری و اداره راه و شهرسازی و همراهی استانداری فارس برای آغاز به کار ساخت این پروژه از هفته آینده خبر داد. 

ایمانیه با اشاره به ظرفیت ۷۰۰ تخت خوابی این بیمارستان درباره اعتبار ساخت این مرکز درمانی گفت: برای هر تخت بیمارستانی ۲ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که تامین هزینه ۳۰۰ تختخواب آن در مصوبات سفر دولت به استان فارس دیده شده است.

 به گفته استاندار فارس مدت زمان ساخت این بیمارستان با تامین اعتبار۳ تا ۵ سال است. 

ایمانیه از میدان مرکزی دام در مجاورت شهرک صنعتی شیراز نیز بازدید کرد و به بررسی مشکلات آن منطقه پرداخت و گفت: به دلیل اهمیت سلامت مردم و نزدیکی این میدان در مجاورت شهر شیراز طی هماهنگی بین ارگان‌های مربوطه مقرر شد اقداماتی کوتاه مدت با مدیریت فرمانداری و جهاد کشاورزی برای رفع مشکلات فوری انجام و اقدامات بلند مدتی نیز صورت بگیرد که پیشنهاد این است که برای احداث شهرک میدان دام در فاصله بیشتری نسبت به شهر شیراز اقدام شود.

استاندار فارس درباره قطع گاز کارخانه سیمان قیر و کارزین نیز گفت: در فصل سرد سال اولویت اول تامین گاز خانگی است که به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف خانگی شاهد کاهش مصرف گاز این کارخانه‌ها هستیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا