اختصاص ۴۱۱ میلیارد ریال برای حمایت از کسب و کارهای فناورانه کردستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان گفت: سهم استان از تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۰ کشور برای پرداخت تسهیلات به کسب و کارهای فناورانه ۴۱۱ میلیارد ریال است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، ابراهیم ادریسی اظهار داشت: این تسهیلات در قالب هفت طرح حمایتی و برای توسعه کسب و کارهای حوزه فاوا در استان پرداخت می شود.

وی با بیان اینکه فرصت پرداخت این تسهیلات تا پایان خرداد سال آینده است، افزود: به شرکت های فناور نوپا که کمتر از سه سال فعالیت دارند، در صورت داشتن طرح تا سقف سه میلیارد ریال تسهیلات پرداخت خواهد شد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات کردستان یادآور شد: برای شرکت‌های غیرنوپا که در رویدادهای کارآفرینی مقام کسب کرده اند تا ۵۰۰ میلیون ریال وام بلاعوض و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز تسهیلات پرداخت می شود.

ادریسی با بیان اینکه متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات در سامانه توان آفرین ثبت نام کنند، اضافه کرد: شرکت های ثبت نام کننده از طریق بانک عامل (پست بانک) تسهیلات مورد نیاز را دریافت خواهند کرد.

استان کردستان با یک میلیون و ۶۰۳ هزار نفر جمعیت، ۱۰ شهرستان، ۳۰ شهر، ۳۱ بخش، ۸۶ دهستان و یک هزار و ۶۷۷ روستای دارای سکنه دارد و ضریب نفوذ پوشش تلفن همراه در استان ۷۵ درصد است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا