وحید کریمی: شبکه توسعه اجتماعی رسالت ۵۶۶ هسته کارآفرینی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

دبیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت کهگیلویه و بویراحمد گفت: این شبکه از ابتدای سال ۱۳۹۹ تاکنون ۵۶۶ هسته کارآفرینی در مناطق مختلف استان ایجاد کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، وحید کریمی در باشت اظهار داشت:۲۸۳ هسته کارآفرینی رسالت در سال گذشته و ۲۸۳ هسته کارآفرینی دیگر امسال در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد شده است.

وی بیان کرد:به این هسته های کارآفرینی ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی با بهره ۲درصد پرداخت شده  که نیمی از این سرمایه گذاری از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

کریمی عنوان کرد: شبکه توسعه اجتماعی رسالت شامل تشکل های مردم نهاد،فعالان اجتماعی و کانون های کارآفرینی به منظور رونق کسب و کارهای کوچک و مشاغل خانگی فعالیت می کند.

دبیر شبکه توسعه اجتماعی رسالت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بانک قرض الحسنه رسالت به عنوان یکی از بخش های شبکه توسعه اجتماعی رسالت خدمات مالی این شبکه را انجام می دهد.

کریمی درباره ساز و کار شبکه اجتماعی رسالت تاکید کرد:یک فعال اجتماعی می تواند با ارتباط گیری از افراد یک کانون تشکیل دهد، سپس استعدادیابی انجام و بر اساس علاقه آموزش های لازم به افراد داده می شود.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال و کارآفرینی گفت: شبکه اجتماعی رسالت ظرفیتی برای رونق تولید و ایجاد فرصت های شغلی جدید است.

نرخ بیکاری در شهرهای استان ۷۲۶ هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد ۱۷.۸ درصد و در مناطق روستایی ۱۰.۱۳ درصد است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا