غلامعلی صمصامی: صندوق کارآفرینی امید بیش‌از ۵ هزار فرصت شغلی در سیستان و بلوچستان ایجاد کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه این صندوق با بنیاد برکت در استان برای بیش‌از پنج هزار نفر فرصت شغلی مناسب ایجاد کرده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، غلامعلی صمصامی با اشاره به نقش حمایتی صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال در سیستان و بلوچستان اظهارداشت: در تلاشیم با تعامل دیگر دستگاه‌ها و اجرای تفاهم‌نامه‌های مختلف برای رشد اشتغال در استان گام برداریم.
وی افزود: از سال ۹۹ تاکنون براساس تفاهم‌نامه صندوق کارآفرینی امید با بنیاد برکت بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان دریافت کردند.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به پیشرو بودن این استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از محل این تفاهم‌نامه خاطرنشان کرد: تاکنون بیش‌از ۲۱۵ میلیارد تومان تسهیلات با کارمزد چهاردرصد برای خود اشتغالی در اختیار افراد قرار گرفته است.
وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان یک استان پهناور با منابع غنی در عرصه صنایع دستی، کشاورزی ودامداری بوده که بخش مهمی از این تسهیلات در این حوزه ها پرداخت شده است.
صمصامی تصریح کرد: بخش دیگری از تسهیلات این تفاهم‌نامه در اختیار افرادی قرار گرفته است که نیازمند ایجاد شغل‌هایی متناسب با نیاز روستای خود بوده‌اند همچون ایجاد فروشگاه، سوپرمارکت و خدمات اینترنتی که دریافت این تسهیلات برای شغل دائمی افراد کمک مناسبی بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا