مهندس دهقان: کاریابی‌ها به پیشخوان تخصصی وزارت کار تبدیل شوند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اعلام کرد: کاریابی‌ها به دفاتر پیشخوان تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تبدیل شوند. 

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از بازار کار، مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران در جریان نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی با اشاره به دغدغه کاریابی‌ها در زیست بوم اشتعال گفت: سامانه ای که در دست طراحی است، تمام دغدغه کاریابی‌ها را برطرف می کند. این سامانه به علت بعد تبلیغاتی قدرتمندش  نقطه قوت کاریابی ها خواهد بود . یکی دو ماه زمان برای بارگذاری اطلاعات در این سامانه و ترغیب مردم و اجرای طرح های تشویقی نیاز است و اگر همکاری کاریابی ها انجام شود طرح زودتر به نتیجه خواهد رسید.
مهندس دهقان ضمن تاکید بر مزایای فراوان سامانه اشتغال برای کاریابی ها اضافه کرد: برنامه ما این است که کاریابی ها به پیشخوان تخصصی وزارت کار تبدیل شوند. این سامانه مزایای زیادی خواهد داشت و از نظر بیمه و مالیات کمک شایانی به کاریابی‌ها خواهد کرد.
معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران با اشاره به فرایند پایش و نظارت عملکرد کاریابی ها افزود: تا کنون گزارشی مبنی بر ایجاد مرکز کاریابی با رانت یا زیرمیزی به دست ما نرسیده چرا که این کار به خودی خود صرفه اقتصادی ندارد. با این حال اگر مراکزی شناسایی شوند که  کارایی و توانایی لازم را ندارند، مجوزشان ابطال خواهد شد‌. 
کاریابی بازارکار یکی از مراکز کاریابی نمونه در کشور مهندس دهقان در پایان ضمن اشاره به کاریابی بازارکار به عنوان یکی از مراکز کاریابی نمونه در کشور گفت: در حال حاضر بهترین مرکز کاریابی در کشور، بازار کار است. سلامت و نداشتن دید انتفاعی در این مرکز سبب رضایت جامعه اشتغال از این مرکز بوده است. همچنین تا کنون شکایتی از بازار کار وجود نداشته که نشان از کیفیت کار این مرکز می‌دهد.
گفتنی است تبدیل شدن به دفاتر پیشخوان تخصصی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دغدغه های کاریابی‌ها در سال های گذشته بود.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
بازارکار
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا