محمد امامی: صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی ۲۴۳ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: ۲۴۳ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال تسهیلات امسال با مشارکت صندوق کار آفرینی امید این استان به متقاضیان اشتغال پرداخت شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محمد امامی افزود: این منابع مالی در قالب ۷۶۵ فقره تسهیلات در حوزه‌های مختلف تسهیلات ضروری، اشتغال، سپرده گذاری، اشتغال روستایی و در قالب تفاهم‌نامه با دستگاه‌های حمایتی به مددجویان اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی این استان پرداخت شده‌ است.

وی ادامه داد: ۲۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال این منابع مالی در قالب ۲۳۵ فقره تسهیلات ضروری و ۴۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در قالب ۱۹۴ فقره تسهیلات اشتغال از محل منابع داخلی صندوق کارآفرینی استان مرکزی در این مدت پرداخت شده‌ است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۷۲ میلیارد و ۴۸۶ میلیون ریال منابع مالی نیز در قالب ۲۷۶ فقره تسهیلات سپرده گذاری و ۹۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال در قالب ۳۸ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در این مدت پرداخت شده‌ است.

امامی گفت: ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال منابع مالی نیز در قالب ۲۲ فقره تسهیلات در راستای تفاهم‌نامه با دستگاه‌های حمایتی به مددجویان اداره کل کمیته مداد امام خمینی (ره) و بهزیستی استان مرکزی پرداخت شده‌ است.

وی ادامه داد: ۶۸ میلیارد ریال از مجموع تسهیلات پرداخت شده توسط صندوق کار آفرینی امید استان مرکزی در قالب ۲۷ فقره تسهیلات در بخش کشاورزی و ۲۵ میلیارد و ۹۸۹ میلیون ریال در قالب ۲۶۷ فقره تسهیلات ضروری و رفاهی امسال پرداخت شده‌ است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان مرکزی گفت: همچنین ۹۳ میلیارد و ۷۷۲ میلیون ریال منابع مالی نیز در این مدت در قالب ۲۵۷ فقره تسهیلات در بخش صنعت و ۴۴ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال در قالب ۱۹۲ فقره تسهیلات در بخش خدمات به متقاضیان پرداخت شده‌ است.

استان مرکزی با بیش از سه هزار واحد صنعتی، به‌عنوان قطب چهارم صنعت ایران و دومین قطب صنایع مادر  تخصصی کشور مطرح است و به لحاظ تنوع در تولید در رتبه نخست کشور قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا