«کارآفرینی پرس» شرایط انتشار مقاله و یادداشت کارآفرینان را به‌طور مستقیم مهیا کرد/ از این پس همه کارآفرینان با «روشنفکرانه» یک سایت مشترک دارند

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

نژادیان: با توجه به این‌که پایگاه خبری کارآفرینی پرس با اهدافی نظیر افزایش آگاهی جامعه از فضای کارآفرینی، کمک به توسعه کارآفرینی و همچنین برای داشتن یک تریبون رسمی برای کارآفرینان تاسیس شد، در نتیجه تصمیم گرفتیم تا نحوه استفاده از این رسانه اختصاصی را برای فرهیختگان و علاقه‌مندان این حوزه آسان‌تر کنیم.

به گزارش کارآفرینی پرس، محمدعلی نژادیان گفت: با افتتاح سامانه جامع کارآفرینان در پایگاه خبری کارآفرینی پرس این قول را دادیم که به‌زودی امکانات بیشتری را برای کارآفرینان ایرانی مهیا نماییم. ازاین‌رو، «روشنفکرانه» را به این سامانه اضافه کردیم تا کارآفرینان، اساتید، دانشجویان و دغدغه‌مندان این حوزه در هر ساعت شبانه‌روز که اراده کردند، بتوانند مطالب ارزشمند خود را منتشر نمایند.

نژادیان افزود: در خصوص مقاله‌ها و یادداشت‌های ارسالی سخت‌گیری نداریم. زیرا، مهم این است که اندیشه کارآفرینان منتشر شود. البته در صورت نیاز کاربران، حتما به آنان مشاوره‌های لازم داده خواهد شد. زیرا، این کار را قسمتی از توسعه کارآفرینی در کشور می‌دانیم.

وی عنوان کرد: به‌زودی امکانات جذاب و کاربردی بیشتری را در سامانه جامع کارآفرینان اضافه خواهیم کرد.

برای استفاده از روشنفکرانه اینجا را کلیک کنید (فرهیختگان ارجمند برای ورود ابتدا باید ثبت‌نام نمایند).

بیشتر بخوانید:

مدیرمسئول کارآفرینی پرس خبر از راه‌اندازی «سامانه جامع کارآفرینان» داد

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا