محمدمهدی راستگو مطرح کرد؛ امکان صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی برای پشتیبانان مشاغل خانگی

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی از امکان صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی برای پشتیبانان مشاغل خانگی خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، محمد مهدی راستگو گفت: بر اساس اعلام دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت

 از مشاغل خانگی کشور، آن دسته از پشتیبانان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی که تمایل به دریافت مجوز دارند، می‌توانند برای اخذ مجوز به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل صدور مجوز مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی؛ مجوز صادر شده بر اساس این دستورالعمل برای ارائه چهار نوع خدمت (خدمات مشاوره کارآفرینی، خدمات شتاب دهندگی، خدمات فضای کاری مشترک و خدمات کافه کارآفرینی) توسط مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی است.

راستگو در تشریح اهداف راه اندازی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی گفت: تقویت اکوسیستم‌های منطق‌های و توسعه فعالیت‌های کارآفرینانه، جمعی و مشارکتی با توجه به مزیت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی، ایجاد ارتباط معنادار و پایدار بین فعالیت‌های کارآفرینانه، فضای کسب و کار و تولید، ارائه مشاوره‌های تخصصی مبتنی بر دانش کاربردی و نوآوری به صاحبان ایده، ایجاد بستر لازم برای هدایت کسب و کار‌های نوپا (استارت آپه ا) در راهاندازی کسب و کار‌های نوآورانه، افزایش ضریب موفقیت کسب و کار‌های نوپا، کارآفرینان و تعاونگران و کمک به بهبود فضای کسب و کار از جمله مهمترین اهداف راه اندازی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی است.

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل گفت: متقاضیان می‌توانند ضمن بررسی دقیق شرایط و ضوابط دستورالعمل مربوطه، به واحد کارآفرینی و اشتغال اداره کل مراجعه کنند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صدا و سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا