محسن دهنوی: کارخانه نوآوری سمنان فعال شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی بر لزوم تقویت زیرساخت‌های دانش‌بنیان در سمنان تأکید کرد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، سید محسن دهنوی در بازدید از پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: حدود 130 شرکت دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان مستقر است که نشان می‌دهد سمنان پتانسیل و ظرفیت بالقوه بسیار زیادی در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان دارد که در کشور بی‌نظیر است.

وی بیان کرد: متأسفانه باید گفت آن‌طور که باید و شاید به لحاظ تأمین مالی و پشتیبانی‌های مالی موردنیاز و پشتیبانی‌های زیرساختی از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام نشده است و از این حیث مقداری ضعف وجود دارد که امروز تصمیماتی در این زمینه گرفته شد و قرار شد با کمک صندوق نوآوری و فناوری کارهای دانش‌بنیان تقویت شود.

رئیس فراکسیون اقتصاد دانش‌بنیان مجلس شورای اسلامی افزود: باید با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علم و فناوری ریاست جمهوری، استانداری و دیگر متولیان استانی، کارخانه نوآوری در سمنان فعال و به‌عنوان یکی از قطب‌های علم و فناوری مطرح شود.

دهنوی فعال شدن کارخانه نوآوری را در سمنان برگ زرینی در این استان عنوان کرد و گفت: همه باید دست در دست هم دهیم و از شرکت‌های دانش‌بنیان حمایت کنیم که اگر این‌گونه شود قطعاً در چند سال آینده سمنان به‌عنوان یکی از قطب‌های دانش‌بنیان کشور مطرح خواهد شد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا