یک کارآفرین زنجانی: مشکل فروش محصولات با قرارگیری در اکوسیستم کارآفرینی رفع می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرعامل شرکت ایلمک زنگان گفت: با حمایت‌های جهاددانشگاهی و قرارگیری در اکوسیستم کارآفرینی به سمت رفع مشکل فروش پیش‌ می‌رویم.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، ثریا قاسمی اظهار کرد: من در زمینه کُلاژ فرش فعالیت می‌کنم؛ به این شکل که فرش و گلیم‌های دستباف و کهنه را از شهرهای مختلف کشور جمع‌آوری و روی آن‌ها تغییراتی را اعمال می‌کنیم و تا کاری بدیع خلق شود.

وی با اشاره به اینکه هر کدام از این فرش‌ها دارای قدمتی بوده و گویای اصالتی هستند، ابراز کرد: بعد از جمع‌آوری فرش‌ها و شست‌وشوی مخصوص آن‌ها، ترمیم و بازسازی روی آن‌ها انجام می‌شود، سپس طرحی را آماده می‌کنیم و طبق طرح برش داده و کُلاژ را انجام می‌دهیم. بعد از کُلاژ طرح‌ها را می‌دوزیم و بعد از آن قابل استفاده خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ایلمک زنگان تصریح کرد: آن‌چه محصول ما را متمایز کرده، این است که محصول را طبق سلیقه، رنگ و سایز مورد نظر مشتری آماده می‌کنیم. در حدود ۵ سال سابقه در این حوزه دارم و محصولات را با برند ایلمک ارائه می‌کنیم.

وی در مورد نحوه آشنایی خود با مرکز رشد جهاددانشگاهی زنجان، عنوان کرد: مسئولان این مرکز در بازدیدی که از نمایشگاه و گالری و فرش‌های ارائه شده در آن داشتند، از کارها استقبال کردند. پس از آن یک دفتر و کارگاه در اختیار ما قرار دادند و از فعالیت شرکت‌ها حمایت‌ها می‌کنند.

این فعال هنری با اشاره به اینکه به تازگی در این مرکز مستقر شده‌ایم، ابراز کرد: جهاددانشگاهی استان زنجان آموزش‌های کاربردی ارائه داده و ما تلاش داریم با برنامه‌ریزی اصولی به سمت توسعه تولیدات و فروش آن‌ها برویم؛ چرا که یکی از عمده مشکلات فعالان صنایع این‌چنینی موضوع خرده‌فروشی است و با قرارگیری در یک اکوسیستم کامل می‌توان به فروش و کارآفرینی دست یافت.

قاسمی خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا بسیاری از مشاغل و کارگاه‌های تولیدی دچار آسیب شد اما با فعالیت‌ها و آموزش‌هایی که بانوان برای کار در خانه دیدند، توانستیم در این مدت سر پا بایستیم و اکنون حتی به فعالیت در حوزه‌های فراملی و صادرات فکر می‌کنیم.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا