عبدالمحمد کاشیان: 122 طرح به رویداد استارت‌آپی بیاتک در دانشگاه سمنان ارائه شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان،گفت: از 122 طرح ارائه شده به رویداد استارت‌آپی بیاتک، 12 ایده برتر به مرحله پایانی راه یافتند و قابلیت پذیرش در مرکز رشد را دارند.

دبه گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایسنا، دکتر عبدالمحمد کاشیان با اعلام این خبر اظهار کرد: رویداد استارت‌آپی بیاتک، در محورهای کسب و کارهای خانگی، صنعت، معدن، فناوری اطلاعات، گردشگری و کشاورزی، در سطح استان سمنان در حال برگزاری است .

وی با بیان اینکه در این رویداد122 طرح و ایده در مرحله اول ثبت نام کردند و پس از داوری اولیه، 66 طرح به مرحله بالاتر راه یافتند افزود: با ارزیابی و داوری های صورت گرفته، 12 طرح برتر شناخته شدند که قابلیت پذیرش در مرکز رشد را دارند.

وی با بیان اینکه فراخوان ارسال ایده، از 30 مهر ماه آغاز شد و ایده های مختلفی به دبیرخانه ارسال شد گفت: دوازده ایده برتر مربوط به فرانک سبحانیان، نجمه زارع، پویا متحدین و فرزانه ملکی ، رسول گلپایگانی، محمدصالح ایزدی ثابت، علی رمضانی، محمد آزادی، شهاب تبریزی امجد، محمدحسن خدابنده، پوریا رشیدی و حامد کاشیان است .

به گفته مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، از بین طرح‌های ارسالی،  12 طرح برتر در مسیر پذیرش در مرکز رشد و 22 طرح نیز در مسیر پذیرش در مرکز نوآوری قرار خواهند گرفت و مورد حمایت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان قرار می‌گیرند.

دکتر کاشیان با اشاره به همکاری دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان، هسته علمی طلوع و آکادمی تندا با پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در برگزاری این رویداد، گفت: از بین 6 طرح برگزیده، 3 طرح مربوط به بانوان است که مورد تقدیر و حمایت ویژه دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان قرار خواهند گرفت .

مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان یادآوری کرد: مراسم اختتامیه و تقدیر از ایده‌های منتخب چهارشنبه اول دی در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار و از 6 ایده برگزیده قدردانی می‌شود .

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایسنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا