اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کارآفرینی بانوان استان یزد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور در سفر دو روزه خود به یزد از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای کارآفرینی بانوان استان یزد خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از صدا و سیما، انسیه خزعلی در دیدار از نمایشگاه توانمندی‌های بانوان روستای مور علی آباد پیشکوه و درجمع بانوان کارآفرین نصرآباد، از اختصاص ۱۰ میلیارد تومان به مشاغل روستایی بانوان خبرداد.

اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای ازدواج و ۵ میلیارد تومان برای تهیه تبلت دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل خبر‌هایی که بود که معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور در دیدار‌های امروز خود اعلام کرد.
معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور امروز در بند زنان زندان یزد حضور یافت و به بررسی مشکلات و خواسته‌های آن‌ها پرداخت.
خزعلی همچنین به صورت سرزده به محل برگزاری مسابقات مینی والیبال بانوان استان رفت از نزدیک پای صحبت‌های آن‌ها نشست و قول پیگیری خواسته‌های آن‌ها را داد.
وی همچنین با حضور در یکی از مراکز توانمندسازی بانوان بهبودیافته از اعتیاد قول پیگیری مشکل مسکن و مشاغل آن‌ها را داد.
معاون امور بانوان و خانواده رییس جمهور در ادامه با حضور در مرکز شیرخوارگان بهزیستی، مرکز بانوان آسیب دیده اجتماعی و اورزآنس اجتماعی استان مشکلات بانوان استان را بررسی کرد.
دیدار با فرزندان شاهد نیز آخرین برنامه سفر امروز معاون اموربانوان و خانواده رییس جمهور به یزد بود که وی در این دیدار قول پیگیری مشکلات آن‌ها را داد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
صداو سیما
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا