کاشفی: ۴۳۸ صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در سمنان راه‌اندازی شده است

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس بسیج سازندگی استان سمنان گفت: بسیج در میدان اشتغال‌زایی با حمایت از کسب‌وکارهای خرد و کارآفرینی با جدیت واردشده است.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از تسنیم، ایجاد اشتغال رویکردی که این روزها در جای‌جای ایران بسیار حائز اهمیت است؛ چرا که کشورمان با وضعیت اقتصادی ضعیفی با توجه به تحریم‌های ظالمانه دشمنان و تورم و گرانی‌های سرسام‌آور مواجه است؛ بنابراین حمایت از همه‌جانبه از تولید و فعالان این حوزه در بخش‌های مختلف بسیار ضروری و مهم است.

در میان نهادها و سازمان‌های مختلف بسیج سازندگی با توجه به مأموریت ذاتی که دارد یعنی همان محرومیت‌زدایی وارد میدان ایجاد اشتغال و حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان شده است و با ایجاد صندوق‌های قرض‌الحسنه بسیجیان توانسته است گامی بزرگ در این راستا بردارد.

مهدی کاشفی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان با اشاره به راه‌اندازی 438 صندوق قرض‌الحسنه اشتغال‌زا در استان سمنان گفت: هدف بسیج سازندگی کمک به توسعه اقتصادی و توانمندسازی مردم است.

وی بیان کرد: با بهره‌مندی از تسهیلات صندوق‌های قرض‌الحسنه تا کنون 42 شرکت تعاونی و کارگاه‌های تولیدی در سطح استان سمنان تشکیل شده است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان محرومیت‌زدایی، کاهش وابستگی به بانک‌ها، ایجاد اشتغال و تعاونی با شعار «کار برای مردم، کار با مردم و کار توسط مردم» را از مهم‌ترین دلایل و اهداف تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه عنوان کرد.

کاشفی خاطرنشان کرد: استان سمنان در جایگاه نخست کشور در حوزه تشکیل صندوق‌های قرض‌الحسنه قرار دارد و روند تشکیل این صندوق‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
تسنیم
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا