مریم اردبیلی خبر از آغاز به کار بازارچه‌های خوداشتغالی یلدا داد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از آغاز به کار بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و توانمندسازی زنان کارآفرین شهر تهران خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از فارس، در راستای حمایت از کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا و توانمندسازی زنان کارآفرین شهر تهران، بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» آغاز به کار کرد.

مریم اردبیلی مشاور شهردار و مدیرکل  امور بانوان شهرداری تهران با بیان این خبر گفت : در دو سال گذشته آسیب عمده‌ای به مشاغل خرد و کسب و کارهای نوپا به دلیل شرایط و محدودیت های کرونایی وارد شد به همین جهت اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با همکاری شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اقدام به راه‌اندازی بازارچه‌های خوداشتغالی «یلدا بازار» کرده است.این بازارچه‌ها از  ۲۲ آذرماه الی ۲دی ماه در چهار موقعیت؛ میدان ونک، بلوار اشرفی اصفهانی جنب تیراژه، پایانه خاوران و متروی شهر ری دایر است.

وی همچنین افزود: در بازارچه های خوداشتغالی «یلدا بازار»، ۲۰۰کسب و کار در قالب ۱۳۰ غرفه حضور دارند که محصولاتی نظیر صنایع دستی، گلیم و جاجیم، سفال، چرم، کالای خواب، حجاب و عفاف، عروسک، زیورآلات، مواد غذایی و … به شهروندان ارائه می‌کنند.

لازم به ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند همه روزه از تاریخ  آذر ماه ۲۲ الی ۲ دی ماه از ساعت ۱۱ الی ۲۰ از این بازارچه‌ها بازدید به‌عمل آورند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
فارس
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا